| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Afgelopen weekend is mijn HDD gecrashed en nu moet ik deze opsturen naar Seagate om een nieuwe te krijgen. Toen las ik bij het RMA form dit stukje tekst All Seagate products are controlled for export and end-use by the U.S. government. Seagate products may not be exported to Cuba, Iran, Iraq, Libya, North Korea, Sudan, Syria, or any other country hereafter restricted by the U.S. Government, and they may not be used in the production and/or distribution of chemical, biological, or nuclear weapons of mass destruction. LOL :P
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Nou mijn vorige seagate maakte zich anders wel schuldig aan mass destruction van een heleboel file's toen ie zelf stuk ging p.s. Balkenende heeft nu een bruine tong
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| WD is zeker amerikaans?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| wisten jullie dat irak, toen de playstation 2 uitkwam, een zootje van die dingen hebben gekocht en omgebouwt om daar dan weer de fabricage van bommen en antrhax mee te monitoren?! zo, nou snap niet alleen ik het :P
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| hmm ff zoeken in de license agreement.... pc is jaar ouid dus dat zal er wel in staan.. edit volgens die license of agreement (nl versie) betekent "IE" intellectueel eigendom maar verder staat er nix in...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik draai al een jaar op 'n SG die van de vrachtwagen is gevallen, lag trouwens wel een doeki onder..... :P Dat stukje txt moeten ze wel vermelden om een ieder die zich maar enigzins verdacht maakt "aan" te kunnen pakken, op welke manier ook.... Pas maar op: die maffe Amerikanen zijn nog in staat om JOUW op te pakken als je je SG doorverkoopt aan je zeer aardige, al 28 jaar in Ned. wonende buurman die toevallig "Abdul" heet of zo Echt er is, in iig daar, een ware razzia aan de gang naar alles wat maar een beetje oosters, moslim of Afghaan is ..... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| Die amerikanen horen tegenwoordig allemaal stemmetjes.......
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK]Seagate Barracuda 7200.10, 250 GB, 7200 RPM, 16 MB | droopdog | Recycle Junkies (V&A) | 2 | 9-09-2007 22:31 |
| Seagate schijf tikt | frans | Hardware Junkies | 14 | 6-06-2007 17:11 |
| Gallery mijlpaal bereikt! | Jamba | News & Review Junkies | 3 | 21-02-2006 10:34 |
| Eerste mijlpaal voor RC-Junkies bereikt | Bart_Banaan | Area 1337 | 20 | 18-02-2004 23:22 |
| Seagate Barracuda V S-ATA 160GB lagering ? | Lampje | Hardware Junkies | 12 | 22-05-2003 22:22 |