| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| De twee grootste Nederlandse breedbandaanbieders, KPN ADSL en BBned, hebben beide bekendgemaakt de snelheden van hun ADSL-abonnementen te verhogen. Via deze twee aanbieders biedt het overgrote deel van de ADSL-providers abonnementen aan. Naast de groeiende concurrentie in het onderste marktsegment gaan de aanbieders nu ook in het midden- en topsegment concurreren op snelheid. Hoewel de consument gebaat is bij een hogere snelheid voor dezelfde prijs, komen de grenzen van de ADSL-techniek steeds dichterbij: steeds meer abonnementen worden al met de maximale upstream van 1Mbit geleverd en abonnement met de maximum-downloadsnelheid van 2-8Mbit komen binnen het bereik van steeds meer consumenten. Uit een bericht van WebWereld blijkt dat BBned per 15 september de downloadsnelheden van zijn DSL Economy-abonnementen gaat verdubbelen. Eerder maakte BBned al bekend dat de upstream van de duurdere abonnementen verhoogd zou worden als reactie op de Double Upstream-abonnementen van KPN, maar nu is bekend geworden dat klanten ook kunnen gaan profiteren van een hogere downloadsnelheid: het Economy-pakket krijgt een snelheid van 512/256kbit (was 256/256kbit) en de middeldure abonnementen wordt 1024/512kbit (was 512/256kbit) en 2048/1024kbit (was 1024/512kbit). De abonnementen van KPN ADSL krijgen een soortgelijke downloadsnelheid, maar de upstream blijft enigszins achter. Dat blijkt uit een persbericht van het telecombedrijf. Het Lite-abonnement krijgt een snelheid van 384/96kbit (was 256/64kbit), het Basic-abonnement wordt 1024/160kbit (was 768/128kbit) en het Extra-abonnement wordt 2048/320kbit (was 1536/256kbit). De Double Upstream-varianten van het Basic- en Extra-abonnement stijgen mee naar 1024/320kbit en 2048/640kbit. Uiterlijk 30 november zullen de snelheidsverhogingen voor alle bestaande bron ja ik weet Tweakers |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Mooi dan kom ik op een 1 mbit verbinding te zitten. Maar wil eiegnlijk een ander vorm van breeband maar geen kabrl. Ik wil mn telefoon lijn op kunnen zeggen en dat er via een aparte telefoon lijn alleen ADSL komt, is dat ook mogelijk.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
) een 1mbit verbinding heeft... ![]()
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| mooi! en hoe zit t met kabel??? iemand zei me dat @home met 10mbit testen ging doen??? wordt kabel ook nog versneld? k bedoel maar... ze moeten toch ook concureren tegen adsl dan he ![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| waarom leggen ze het niet overal aan? (meer klanten) en dan pas versnellen, zo wordt het pas 2064 (als er hier een woonwijk wordt gebouwt ofz voordat ik adsl of kabel heb! >D
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
staat het niet ergens wanneer dat dat is? en waar? ik weet wel dat de snelheid hier al omhoog is gegaan.. van 128 naar 312... maar die testen met 10mbit... zou natuurlijk te gek zijn als IK die mocht gaan testen maar hoe zit het dan met de huidige hardware? dan moet @home toch alle thuismodems gaan vervangen? of kunnen die die snelheden aan? kan iemand me dat uitlegge? ![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sneller maken met readyboost | Wava | Cooling & OC Junkies | 4 | 17-09-2007 06:46 |
| Retegoedkope ADSL modem | eXistenZ | Hardware Junkies | 1 | 15-12-2004 17:02 |
| Nog sneller als deze ? WAAR !? | Raptor | Hardware Junkies | 1 | 31-05-2004 20:48 |
| netwerk, wat is sneller? | InsaneKitty | Hardware Junkies | 5 | 26-11-2003 08:25 |
| ADSL (wie en wat?) | Kagar | Area 1337 | 19 | 16-04-2003 23:07 |