| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
ze zijn et nu aan het testen in Engeland. is een leuke nieuwe uitvinding, maar of het nou dat zoenen waard is, weet ik zo net nog niet..... ![]() | |||
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Is adsl nou sneller als kabel? En als dat niet zo is, waarom neemt iedereen dan adsl?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Maar is het nou sneller of niet? Want ik heb nu kabel, en moet ik dan wel of geen adsl nemen?
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
ADSL heeft dat niet, daar heeft iedereen een aparte hoeveelheid bandbreedte en zit de straat vol met downloaders dan maakt dat niets uit voor jouw verbinding.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Ja, dat wist ik al.. Maar licht het dan gewoon aan de prijs of adsl sneller is? Of is het goedkoopste abonement al sneller als kabel? (en vooral nu het sneller wordt)
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Over het algemeen is kabel sneller.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Citaat:
en waarom? omdat ADSL veel meer reclame kent, en niet gebonden is aan je lokale kabelcom bedrijf en juist tientallen providers kent. als jij een goed kabelcom bedrijf hebt (zoals Essent met @Home kabelinternet) dan is het slimmer om kabel te nemen. als er veel klachten over jouw kabelcom bedrijf zijn, zou ik gaan zoeken naar een goede ADSL verbinding. | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Ik heb upc, dus dan mag ik beginnen met zoeken... ![]()
| | |
| | #41 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
ik ben renault rijder, ex opel rijderMomenteel heb ik echt geen klachten bij upc/chello, het is een tijdje klote geweest maar al ongeveer een jaartje ofzo goed
__________________ Wannabee moderator/crew | ||
| | |
| | #42 (permalink) |
| Hoe kom ik dan aan het idee dat asdl sneller is? Moet het toch ergens vandaan hebben... Wordt het door 'de meerderheid' gedacht ofzo, dat het sneller is?
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| zal wel afhankelijk zijn van meerdere dingen de ene keer een zwak moment voor kabel andere keer andersom zal wel niet veel schelen, op me werk hebben we adsl en dat gaat ook heerlijk
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Citaat:
en vor de consument is dat meestal te duur. btw, ik heb op me stageplaats een ADSL accountje maar als er daar 2 a 3 zitten te surfen dan ben je echt alle snelheid kwijt | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sneller maken met readyboost | Wava | Cooling & OC Junkies | 4 | 17-09-2007 07:46 |
| Retegoedkope ADSL modem | eXistenZ | Hardware Junkies | 1 | 15-12-2004 18:02 |
| Nog sneller als deze ? WAAR !? | Raptor | Hardware Junkies | 1 | 31-05-2004 21:48 |
| netwerk, wat is sneller? | InsaneKitty | Hardware Junkies | 5 | 26-11-2003 09:25 |
| ADSL (wie en wat?) | Kagar | Area 1337 | 19 | 17-04-2003 00:07 |