| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Hoe noemen jullie je huisdier? Ik doel niet op zijn echte naam. Bijvoorbeeld: Ons hond heet Molly maar ik zeg meestel Molski of Molmeier Mijn vriendin noemt hem vaak Mollowskowitsch omdat ie wel eens een beetje agressief wil zijn Hoe noemen jullie je huisdier als je niet zijn naam noemt
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Wij hebben 1 poes, die heet Robin, en die noem ik ook Robin (als ik ooit die naam zeg ). En we hebben 1 kat, kweet niet helemaal hoe doe heet maar z'n roepnaam is SJaak ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| het konijn hier heet huppie ( ja komt door me zusje ) maar beesje of knijn luistert het ook naar ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| M'n hond heet ashley, maar we noemen haar altijd essie M'n katten heten, ukkie, poes en spookie...Heel simpel dus En die hebben geen bij namen...Nou eigenlijk zijn het niet mijn huisdieren, of die van m'n ouders, maar van onze buurvrouw, maar ze schijten, eten en drinken alleen bij de buurv, voor de rest zijn ze bij ons en dan drinken ze bij ons ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Mijn hond Bruno wordt soms helemaal gek als ie vrij buiten mag rennen en dan noem ik hem al gauw "gekke hond" ofzo. En als hij weer een beetje afgekoeld is noem ik hem vaak Bruunke.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| onze jongste hond heet cody en die luistert naar gabber of co en onze oudste hond heet lady die luistert naar willempje of naaar koekje of snoepje of brokken
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2003 Locatie: Met m'n kop in m'n case...
| Ik heb 2 katten: een vrouwtje die eigenlijk Bastet heet, maar we noemen haar altijd Kattie-kat. De andere is een kater die Max heet maar we noemen hem vaak Dikkie-Dik. (Omdat -ie rood is en vroeger nogal vet was). Wierd eigenlijk... ![]()
__________________ Begin de dag met een mod |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Wij hebben een hond genaamd wendy, luistert ook naar hond, gek beest en vele andere, als je zegt wat doen de meisjes in amsterdam, gaattie op zn rug liggen en een beetje raar bewegen :P Owja en de hond van mn neef luistert naar alles, in het nederlands, en in het duits ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote plaats hier een foto van je huisdier topic. | brantje | Area 1337 | 4 | 20-11-2005 13:12 |