| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| En wat denken jullie van deze auto? Eindelijk een echte amfibie auto, die de moeite waard is?? ![]() The car James Bond used in Octopussy is a reality now - kinda, it does not dive yet. The Gibbs Aquada is designed to reach speeds of 100mph on land and over 30mph on water and can switch between the two surfaces by pushing a button. Gibbs Technologies, who designed it, says that no other road-legal amphibian has managed to exceed 6mph on water. The high-speed land and water vehicle Gibbs Aquada costs 150,000 pounds sterling (US$225,000). Meer is HIER te lezen
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik vind die two-tone kleurstelling juist wel mooi.. en voor 220.000 euro willen ze vast wel de onderkant een ander kleurtje spuiten En het model is ook best stoer, de meeste amfibie-auto's zien er uit als van die kubelwagens :P Alleen de prijs he..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| hey die is leuk nog niet gezien ![]() ow en een beetje goeie kubelwagen (echte) kost ook wel 225000 denk ik
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| en wat als je een drempel pakt? ligt je boot open...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| ff uitlaatje vervangen ![]() of je komt er naar een paar dagen achter dat je zonder olie rijd.. aleen dit had je nog niet gezien omdat het opgevangen wordt in die bak :P:P
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Ik vind hem niet zo, voor dat geld zou ik toch liever óf een leuke auto kopen, óf een leuk bootje ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #9 (permalink) |
| voor dat geld heb je ook wle een auto en een bootje
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Vergis je niet over de prijzen van boten, die zijn niet te geloven (sommige auto's ook niet natuurlijk)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #11 (permalink) |
| percies mijn punt. Een auto hoeft niet duur te zijn. 10.000 € heb je al een leuk klein autotje NIEUW. dan heb je nog 240.000 voor een boot....
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Als ik het geld had, zou ik toch voor een heli kijken ofzo, dat lijkt me veeeel beterder.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
![]() zou dan liever zo autotje hebben....
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| je hoeft maar een boot met een motor geen luxe jacht LOL
| | |