| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juni 2003 Locatie: Eeklo, België
| Eindelijk het is zo ver. Ik ga EINDELIJK op vakantie. Dus ik zal een tijdje (jammer genoeg) casejunkies niet kunnen bezoeken ![]() Ik zal +- twee weken en een half weg zijn. Ik ga eerst voor een weekje samen met men vriendin naar spanje. Dan nog een dagje thuis en dan vertrek ik alleen naar noorwegen voor een weekje. En het leukste is => als ik terug ben van noorwegen zal ik een vapochill extreme rijker zijn ![]() Dus zoals eerder gezegd jammer dat ik een tijdje niet zal kunnen volgen op het forum maar ik ben er zeker van dat ik genoeg te lezen zal hebben als ik terug ben. Tot binnenkort!
__________________ Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Noorwegen?? Neem je eigen bier maar mee... als iets duur daar is, is het BIER!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juni 2003 Locatie: Eeklo, België
| net terug van spanje. nu nog twee kleine daagjes wachten en op naar noorwegen. btw, ik ga daar niet echt op reis. ik ga daar werken voor iemand die ik al een tijdje ken => reis, kost en inwoon op zijn kosten. Dus ik moet niet echt bang zijn van die prijzen ![]() (werk= webdesign en andere grafische reclame)
__________________ Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!! | ankh | Area 1337 | 28 | 1-06-2007 12:48 |