| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Jah de titel zegt het al, post hier al je 1337 off-topic mod's :P Dit om het "Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes" schoon te h0uden. Ik trap de bal af: Wat doe je met een oud laptop mobo... je maakt er een sleutelhanger van! Ik had dus met een verfbrander 4 chippies deraf gefikt, deze dus: En na ff wat boren ziet et er zo uit: 1337 sleutehanger ![]() Nu jullie :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Kijk, hier baal ik dus van: ik ben (ook) een n00b op 't gebied van software en dus krijg ik m'n FTP niet meer aan de gang Duzz: geen picz .....maar:Ik ben werkelijk alles hier in huis wat maar ff een rode, groene of gele LED heeft te vervangen door blauw *grinnik* zijn leuke kleine modjes toch ?- tobo (4x LED) - speakers (1X LED) - 5 port ethernet switch (11X LED) - MS FFB Wheel (2X 5mm LED) - de speakers van andere PC (2X LED) - zelfs onze videophone (huis-telefoon) moest er aan geloven :P (1X LED) Aardig wat toch al ? lol De monitor komt nog, dat combineer ik met een kleurtje voor de monitor zelf, moet ie toch uit elkaar.... Ik zit er zelfs aan te denken om de tv's hier in huis en ook de audio app. aan te pakken :P Ben ik nouw gek of addicted ?! ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| Citaat:
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| ik blij.. ben met 4 verschillende cases aan het plannen.. de kleuren licht de eruit gaan komen met de nodige mods erom heen::: 1 wordt blauw. 1 wordt knal geel. 1 wordt hardstikke rood.. en de laatste ga ik een kleuren wisselaar inzetten.. zodat die hele tijd van kleur veranderd.. dus ik ben niet supper saai.. maar geef wel voorkeur aan blauw..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Ik heb 1 3-aderige kabel gemeshed. Ik moet de rest eigenlijk ook nog doen, maar dat is me op dit moment nog een beetje teveel werk. Ik denk dat ik in het weekend me maar eens ga inspannen. Moet nog 2 fans vervangen, en 5 meter cablemesh in me kast stoppen.
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 4 | the widow maker | Casemod Junkies | 769 | 24-06-2008 13:16 |
| Het grote 'Post een foto van jezelf' topic | Carpento | Area 1337 | 19 | 25-12-2005 15:56 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic - Deel 3 | the widow maker | Casemod Junkies | 573 | 11-06-2004 16:12 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Deel 2 | The_Resetter | Casemod Junkies | 570 | 11-02-2004 18:51 |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |