| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| hehe zag ik bij vrienden van mij op het forum staan effe stukje lezen maar zeer zeker de moeite waard. (pc english) http://members.chello.nl/~j.venema8/policy.txt
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| als ik stemmetjes hoor gaan we dan ook de wereld overnemen? kan natuurlijk altijd doen alsof he : )
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| We kunnen er wel om lachen om dat verhaaltje maar ergens is het ook nog zo stupid huh? Toen de rakketten in bagdad insloegen keek Bush naar de beelden en zag je hem als een klein kind meejuichen en doen Een wereldleider hoort niet te juichen als mensen gedood worden
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #8 (permalink) |
| dat demonstreerd de gedachtegang van deze randebiel
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Er zijn in 2004 toch weer verkiezingen? Hopelijk raken we die eikel kwijt!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Et klopt eigenlijk totaal niet, als je van dit land koning bent, en van Amerika president, zitten er 2 groten verschelen in...Hier hebben we koningschap en daar presedentsie (of hoe het ook allemaal mag heten :P) en hier ben je dan haast niets, zelfs niet in je eigen land…en het mag een wonder zijn dat iemand in Amerika onze Beatrix kent...en in Amerika ben je haast leider van de wereld......En je eigen land beheers je helemaal… Het verhaal vind ik heel leuk...Hieruit blijkt dat Amerika helemaal geen reden had...Het deed de wereld ook schrokken, dat Bush dat gedaan had...Iedereen zat nu na te denken, van shit..dadelijk ineens een dikke b52 boven me hoofd en laat een dikke bom vallen...Eerst gezeik met Osama...en dan valt ie ineen Sadam aan....Amerika is behoorlijk zinloos bezig...En dan zijn ook nog is, zinloos dus… |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
| het zit dus nu zo: moslims hebben allah katolieken hebben god ofzo protestante volgens mij hetzelfte jode weet ik nie en americanen hebben bush dat klopt toch???????? owja en sorry dat ik die geloven erbij haalde maar ze zien hem toch als een god dus dan is het ongeveer zo |
|
| | #13 (permalink) |
| alle geloven zijn gebasseerd op hetzelfde een GOD.
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Ik geloof geeneens in mezelf Maar het is absurd dat zo'n klein kind dat bush is zomaar een hoop mensen mag vermoorden en een land aan gort mag laten schieten Straks kijkt J.P. Balkenende bush nog verkeerd aan en worden wij ineens platgegooit
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beginners Hulp Nodig | achmed1 | Casemod Junkies | 5 | 16-02-2007 17:05 |
| Wijziging in de CiP Policy | Redox | Casemod Project Logs | 4 | 13-04-2006 11:35 |
| een paar beginners vragen | r-racer | Casemod Junkies | 12 | 23-03-2006 19:23 |