| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| www.skype.com voor al onze graits bellers het werkt perfect instaleren accountje graits aan maken en mij toevoegen whocarez is lache man beetje gratis bellen met iedereen die op inet zit |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Zo jullie kunnen ook TheWidowmaker adden :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| als je weet watvoor rommel het hier is dan vind je het niet gek dat ik die niet kon vinden :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| nee het is bellen op dit moment alleen nog maar pc naar pc maar in toekomst ook naar toestel maar voeg me maar toe en je zult het zien is wel lache en je kan tegelijk met iemand lullen en met iemand anders via msn ofzo auwehoeren of je moet 2 geluidksaarten hebben dan kan je met 2 man tegelijk bellen :P |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| gebruik teamspeak nou maar :P werkt veeeel beter:P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Skype telefoon programma, heb jij het ook? | -PartyBoy- | Area 1337 | 33 | 23-01-2004 15:49 |