| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Omdat ik ondertussen zoveel handigheid in het posten heb gekregen, en ook nou eens moet leren te scripten enzo, ben ik begonnen een eigen engelstalige 'CaseJunkies-broeder-site' te maken. Ik blijf natuurlijk lekker bij CaseJunkies posten en reviewen, maar het lijkt me leuk om ook iets in het engels/amerikaans te doen, dus ga ik (als het allemaal lukt wat ik aan het plannen ben) een engelse site erbij draaien. Maar ik kan pas sinds zondag een beetje PHP & HTML, dus laat me aub weten wat je ervan vind, maar vooral wat ik er aan kan verbeteren, en wat ook belangrijk is : hoe ik het kan/moet aanpassen. Nou ja, kijk maar ff op me site, je kan je reggen enzo en laat hier (of daar -in het engels-) even je mening horen! www.BB-Hardware.com
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| BB man :P ik kan niet eens inloggen op je site sorry maar als ik me user en ww invul dan geeft ie weer een of andere vage error, kan je ook ergens op de forums een login dinges maken zolas hier op CJ wel zit??Verder ziet het er niet slecht uit :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2003 Locatie: Hegelsom
| Als ik in de adresbalk intyp: www.bb-hardware.com doet ie et ni.... Hoe kan da? ![]()
__________________ Whatever happens -----------> Keep thinking forward |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| http://members.lycos.co.uk/bananabart/ is de url.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 juni 2003 Locatie: Hegelsom
| Citaat:
![]()
__________________ Whatever happens -----------> Keep thinking forward | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| dat is het fijne van BBcode zo heeft ie dat ingevoerd www.blaat.blaat
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| om eerlijk te zijn... vind ik de layout erg lelijk. de letters zijn, vind ik, wat aan de kleine kant en wat mooier grafix zouden ook wel mogen, want dat zorgt er toch ook wel degelijk voor dat mensen je site onthouden en terug komen.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]() Looks nice BB! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| PAS SINDS ZONDAG EEN BEETJE HTMLEN?!! damn, dat ziet manz uit! thumbs up! alleen dat gifplaatje naast je logo/titel moet je iets aan doen, switched veels te snel van plaatje! das te druk... ow, en doe wat aan die lycos pop up reclame dingetje, ik heb echt een superhekel aan dat ding! en als je je site makkelijk berijkbaar wil maken, neem dan een account bij dotTK, daarmee kan je je site doorlinken, dus dan krijg je www.BB-hardware.tk
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| in welek site kan je gratis een site openen | burak | Software Junkies | 13 | 22-09-2003 23:15 |