| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Hee mede tweakers, The duck is back in town na een aantal weken (bijna 12 grin) vakantie te hebben gevierd. ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| 12 weken vakantie?? wow :P vertel
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Nee hoor weinig aan kasten gedaan zelfs niet aan gedacht hahaha gewoon vakantie geweest dus deur dicht en weg grin. ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Nou dames genoeg gezien maar mijn eigen vrouw was er ook bij hahaha dus gewoon met haar vakantie gevierd. :P
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Mad Duck Mod | danny1988 | Casemod Project Logs | 16 | 31-08-2006 20:56 |
| And we're back! | Thadeez | Area 1337 | 29 | 2-06-2005 14:43 |