| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| Nou wou ik pas een flink bestelling doen bij geekthings aan energie drinks en wat denk je ja hoor mag niet buiten de us worden geleverd. de vraag luid dus wie heeft er hier een adres voor de al befaamde jolt cola want de redbul komt me nogal me strot uit de laatste tijd ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Volgens mij heb ik op GoT een keer een verhaal gelezen over joltcola.nl, dat zou een oplichter zijn!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| fijn dat ik dat weet zat vanochtend nog naar radio rijnmond te luistere over een computershop die ook eerst betaald wou hebben voor dat men leverde maar uiteindelijk nooit leverde dus voor mij lekker postorde >/ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ..... want dat zegt Britney ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| en britney's wil is wet hmml cola met jong klaren (of hoe heet dat, doorzichtig drankje waar ik na 2 al de sterren van de hemel ga jodelen..., heet "goblet" ofzo, iig das het merk) er in das pas the stuff :P edit: ben 15 dus het valt niet op als ik cola met een borrel erin drink hehe..
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ FilmFreakz | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| blergh, pepsi..... voorral light versies vindt ik niet te zuipen. Pepsi X lijkt net motorolie als je het in een glas gooit. Geef mij maar een lekkere kop koffie en een jus dórange, koffie om wakker te blijven en de darmen in vorm te houden :P en een jus om vitamientjes binnen te krijgen. Daar heb ik geen red bull voor nodig. Af en toe een jonge in een glaasje spa rood is ook lekker, maar dat doe ik dus niet tijdens het lannen (laatste lan was twee jaar terug voor mij, nu geen tijd meer ) want dat werkt net andersom.Als iemand een IA voor joltcola wil houden doe ik wel mee voor een paar blikjes, is later een collectorsitem onder die hard pc junks, dus voor 'op de plank' ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 juni 2003 Locatie: Hegelsom
| Citaat:
__________________ Whatever happens -----------> Keep thinking forward | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is je favoriete cola merk? | Ice T | Area 1337 | 2 | 25-10-2003 15:13 |
| animocheck jolt cola | whocarez | Shop Junkies | 3 | 3-09-2003 20:19 |