| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| tijdens het googlen naar wat coole tribals ben ik tegen deze site aangelopen: http://tattooz.net/default.cfm?SiteMenu=FreeFlash hier kan je designs downen die teminste een beetje resolutie hebben, dus ideaal om op/aan/in je casemod te verwerken ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Mmm, ik ben voor de rest van m'n leven "getekent" met wat tribals..... Ik kan, als daar idd behoefte aan is, eens vragen aan die artist of ik wat plaatjes kan krijgen. Deze "artist" is een collega van mij en ik meen me te herinneren dat hij hier eens een opmerking over maakte: vlgns hem zijn er niet veel tattoo-artists die zoiets op 't net zetten =concurentie. HINT: pak zelf pen en papier, na een avondje tekenen (oeps een avond niet je PC ?) heb je 't toch al gauw door, Tribals zijn eigenlijk steeds het zelfde patroon: een puntig aan de uiteinden, gebogen, en daarna ingekleurd lijnen-patroon....Dit heb ik zelf jaren geleden ook eens gedaan, zei het met wat "hulp-lijnen"...raster-papier ? Tekening>>>carbon-papier>>>overtrekken op je case>>>Dremelen>>>etc.....ja...moet kunnen.... |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
![]() En FiXeL goede site staat gebookmarked :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Dit gaat misschien een beetje offtopic maargoed... Heb je al een taatoo ? Het doet pijn, gewoon: het doet pijn..... geloof "ze" niet als ze zeggen: mwa, je voelt 't niet echt ofzow.... Je boven-arm gaat nog....maar je rug....je wervel-kolom...dat plekie waar je stofwisseling geregeld wordt...ai....en je borst...niet te vergeten je borst ...'K heb 'n tribal op m'n borst laten doen op een confentie in "De Beurs van Berlage" zo'n 10 jaar geleden: "Forget the pains, it's the image that remains" Believe me, I was there once, now I'm full of ink.... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| maaar denk er aan, pijn is fijn ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| site voor glowpad | Foxie | Casemod Junkies | 21 | 1-07-2008 17:52 |
| Mooie site gevonden met case mods | brantje | Casemod Junkies | 4 | 1-07-2004 20:16 |
| in welek site kan je gratis een site openen | burak | Software Junkies | 13 | 22-09-2003 23:15 |