| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ze laten nooit de gene waar ze op schieten en de airzooka tegelijk zien. Dat eerste stel keek vast alleen maar om van et lawaai, en dat meisje wist niet helemaar wat dat ding was en verwachtte een kannonskogel ofzo.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2003
| LOL.. denk je dat jeeen soort afgevoerd bazooka krijgt die ipv een rocket een lucht bel schiet krijg je gewoon een gaare buis met een balleen erin gemaakt wat je dus ook heel makkelijk van PVC + Ballan kan maken .. ( deed ik vroeger altijd.. kan je heel goed en hard steentjes mee weg schieten) |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| Het eik ook gewoon op hetzelfde neer als een mais-schieter: Je neemt een stukje pvc en plakt naar een vinger van zo'n rubberen handschoen aan. Je stopt er een mais-korrel in trekt de vinger naar achter en laat hem los! Als het goed is kun je nu redelijk ver mensen bekogelen, wat natuurlijk gevaarlijk is dus schiet je maar op auto's maar als die stoppen moet je wel hard kunnen rennen ![]()
__________________ Alles komt goed! |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
Nee, auto's is niet gevaarlijk Schrik zit kapot en geeft een ruk aan het stuur en knal op een boom, klinkt héél veilig... Zou ik toch maar niet doen ![]() ontopic: Is echt zo'n speeltje wat twee keer leuk is en dan weer in de kast verdwijnt lijkt me....
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| percies lafusion. Ik zou echter niet op auto's schieten in de tegenwoordige samenleving zou dit wel eens het einde van je leven kunnen betekenen. en percies lampje. want je speelt toch ook niet meer met je knikkers ??? ![]()
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| btw ik doe dit nu ook niet meer! dat was toen ik een jaar of tien oud was, dt is inmiddels alweer bijna 7 jaar geleden. maar dit ding is leuk om een paar keer mee te kloten maar daarna is het egt zo jah ik heb een grote buis met een handvat wat moet ik hier nog mee
__________________ Alles komt goed! |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Wij deden het altijd met erwten... Maar is het gewoon een buis of is het op een bepaalde manier gemaakt dat er een 'bal lucht' ontstaat? Dacht dat er zoiets op de website stond... Want dat kan niet met een gewone pvc buis... |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik denk dat dat ding een soort rook ring effect teweeg brengt. Als je een doos maakt met n rond gat erin, vullen met rook, en dan erop slaan. dan krijg je ook n soort shockwave. Maar mij lijkt me dat dat niet zon schokkend effect kan geven dat mensen ervan van hun stoel waaien. Geef mij maar n papiere zak op een vrijdag avond als mijn collega n beetje slaperig achter zijn computertje zit. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| wel lachen om mensen hun krant uit hun handen te schieten en het lijkt idd op zo'n erwteschieter, alleen dan proffesioneler en meer om bakstenen mee af te schieten...
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Segway XT Leuk hebbedingetje | Jamba | Area 1337 | 12 | 19-03-2006 13:08 |
| leuk voor je casemod :P | Kenvdb | Area 1337 | 25 | 25-11-2003 10:18 |
| [leuk] Zijn er hier mensen die last hebben van humor ? | Area 1337 | 5 | 1-10-2003 22:50 | |