| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Kijk nou eens wat er ineens op mn desktop verschijnt. Ik draai gewoon trillian. Zodat ik niet te veel M$ shit heb krijg ik dit: ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| heb jij mij in je lijst....haha ok humor ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Nog even en we krijgen berichtjes zoals "U heeft vandaag de website van microsoft nog niet meer dan 10 minuten bezocht, wilt u dit voortaan automatisch doen?"
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
![]() me server/router binnenkort op Win2K Server ![]() dan is mijn netwerk 90% Win2K, alleen mijn pa's P200 draait nog WInME (zonder problemen trouwens dus STFU als je daar aanmerkingen op hebt) | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| volgens mij is dat gewoon een link om bezoekers te trekken op de microsoft site.... dus NIET op klikken!!! dat willen ze net, en wij willen dat windoos fatsoenlijk werkt, zodra het dat doet pas klikken :P
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Heeft die uberhaubt gevoel voor humor dan? Ik kan iig niet lache met die vent. >/
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| de reden voor die update is dat ze alle 3e programma's (dus trillian) willen gaan uitsluiten van het MSN netwerk. (weer monoply)
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Microsoft Surface | mr.stijntje | Hardware Junkies | 18 | 13-06-2007 10:07 |
| Microsoft Palladium | johan | Software Junkies | 1 | 5-07-2003 08:49 |
| Microsoft mailing casejunkies. | Kagar | Area 1337 | 38 | 21-05-2003 14:25 |
| Wat Wil Microsoft Nou Weer... | T-Mug | Area 1337 | 11 | 12-02-2003 14:34 |