| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Is je vriendin vreemd gegaan of een ex van je vroeger? Nou zoals de titel al zegt, show hier hun foto's Eens kijken of ze uiterlijke kenmerken gemeen hebben zodat je ze kan onderscheiden Hier een ex van mij die me ooit eens kapot heeft gemaakt door nog een vriendje te nemen tegelijkertijd met mij [Zie slotpost]
__________________ Wannabee moderator/crew |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
//=edit=//waaronderandere mijn avatar vandaan komt//-edit//
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
hoezo n hoog eigendunk :P ![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| hahaha ze schaamt zich nu al !!!!!!!!!!
__________________ SV net (mijn site) |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Foto's van exen neerzetten? om ze daarna zwart te maken? Ik begrijp de frustratie wel degelijk hoor, maar ik vind dit iets te ver gaan. Dit schendt de privacy van degene die op de foto's staat, en wat er ook in het verleden gebeurd is, de foto wordt niet om deze reden gebruikt. Nogmaals, ik weet wat een rotstreek het is om erachter te komen dat je vriendin vreemd is gegaan, don't get me wrong.
__________________ Dus... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Show je Mobiel | The_Thing666 | Area 1337 | 215 | 3-04-2008 18:00 |
| Show hier je LCD schermpje | Bart_Banaan | Elektronica Junkies | 69 | 1-03-2008 21:18 |
| Show hier je casemod mislukkingen! | the widow maker | Casemod Junkies | 22 | 28-06-2004 12:21 |
| Show hier je BridgeBuilder bruggen! | the widow maker | Software Junkies | 29 | 15-04-2004 17:19 |
| Show hier je reservoir ! | Li-Unit | Casemod Junkies | 72 | 7-03-2004 14:03 |