| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| hoe fries zijn onze friesse casejunkerz ? bedacht ik zo aangezien ze dichtbij wonen, en indien ze niet fries praten en van bezoek houden. Misschien eens cases kom bekwijlen... [EDIT] ok daar gaan we weer: Het staat dan wel in ABN maar allé (beetje spraakgebrek) Fries: Bewoner van de provincie friesland. Dichtbij wonen: Tjah ik woon ook in frielsand. Fries praten: Ik praat geen woord dus ik versta NIKS Bezoek: Tjah als je er van houdt. Case bekwijlen: beetje real life inplaats van foto's Dit alles valt onder het kopje: persoonlijke intresse... [/EDIT]
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| yay ik woon dan wel in west-friesland (jaja) en hij vraagt of er andere CJ-ers zijn in Friesland waar hij de kasten mag komen bekwijlen... Ken je hem nog? De CaseJunkies DigiMap? Hij is er nog! --> http://home.hccnet.nl/t.floor/prot/dir/cjgif2.GIF <--
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| bijgewerkt hoor. ow Widow maker west friesland??? Ik noem het nog altijd Noord Holland waar jij woond....
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| OK ik zal die kaart morgen ofzo weer es updaten, hij is een maand geleden gemaakt voor OverDose, want ja ik verveelde me toen nogal. Maarruh een update komt eraan. edit: NH staat ook bekend als West-friesland, ik heb het ook niet bedacht :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Nou volgens de SnoL op mijn dashboard (VDO Dayton) heet het daar echt Noord Holland... Nooit topo gehad. Zuid Hollandse Wannabe's. Nog even en dan noemen ze zich West Drenthe.... ![]() Dan komt de vraag houden de (echte provincie) friessen van bezoek ? P.S. Zie van een onnodige post komt toch weer een heel positief verhaal :P
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Mr. Stallone schijnt in Damwoude te wonen, Fixel in Dokkum, T-Mug in Blija en ikke in Wierum... Allemaal N-O friesland..... Enne op bezoek kan altijd (als ik thuis ben) koffie staat klaar.........
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casejunks met Tattoos? | 1N54N3 | Area 1337 | 65 | 31-03-2004 16:58 |
| Waar hangen de casejunks rond? | Ice T | Area 1337 | 24 | 6-01-2004 00:57 |
| Zijn er eigenlijk vrouwlijke CaseJunks? | Bart_Banaan | Area 1337 | 105 | 1-06-2003 15:09 |
| DJ'ing : Casejunks die er aan doen? | GreenLizard | Area 1337 | 38 | 21-05-2003 21:04 |