| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| Nou wanneer doen we de meeting ?? ![]() Maar ik krijg zin in persoonlijk contact wanneer komt het een keertje uit ? P.S. ehm maastricht was ik eergister nog, waren 2 van die irri lui met een RC bezig op de parkeerplaats bij de edah tering gezoem. Maandag: Helmond Maastricht Heerlen Geleen Beneden Leeuwen Dinsdag: Helmond Gemert Vandaag: Amersfoort Almere Ermelo Nijmegen zoals je ziet kom ik overal waar Sdb, edah en konmar zitten. Dus ik ben ook geweest in Nijkerk, Hulst & Haarlem maarja natuurlijk alleen binnen werktijden. (dat kan dus ook 70 uur in de week zijn LOL)
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| tis idd een goed idee om eens een friesche CJ meeting te houden, maar waar? T-Mug's schuur is een optie, maar erg noordelijk gelegen in friesland. misschien eens kijken of we ergens een zaaltje/loods kunnen huren in de omgeving van leeuwarden ofzo.. en misschien er een lannetje aan vast plakken? gewoon lekker een weekendje lannen, modden en ouwehoeren enzo ![]() |
| | |
| | #35 (permalink) |
| ja lekker... ik vind BB idee beter niet te druk gelijk, zoveel zijn we nu ook weer niet. btw er kan vast wel iemand met mij meerijden (ik haal je dan wel op)
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Aah mogen de andere junkies dan ook komen? En als dat niet mag :P dan heet NH gewoon weer ff west-friesland ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #37 (permalink) |
| ahhaa als het zo doorgaat is het binnenkort OD2003 - 2
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Kan die friesche meeting dan nog ff wachten tot ik echt over ben naar bergum, dan heb ik weer wat rust Dan kan ik ook eens de guru's zien @sebas: Doe jij iets in de laurus organisatie voor je beroep?
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Wij (waar ik bij werk) Vess Repair zijn een extern bedrijf die alle Backoffice (alle PC zooi) voor laurus doet.
| | |
| | #43 (permalink) |
| edi ? PDT pal Symbol bestel terminals type 3100 en 6100 (zelfde als C1000)
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| De laurus supermarkten bestellen bij ons via het Laurusbestelsysteem wat als EDI werkt Ons systeem vertaalt die ontvangen bestandjes tot een bestelling Maar we gaan helaas off topic Ik zou graag een friesche cj meeting willen bijwonen
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casejunks met Tattoos? | 1N54N3 | Area 1337 | 65 | 31-03-2004 16:58 |
| Waar hangen de casejunks rond? | Ice T | Area 1337 | 24 | 6-01-2004 00:57 |
| Zijn er eigenlijk vrouwlijke CaseJunks? | Bart_Banaan | Area 1337 | 105 | 1-06-2003 15:09 |
| DJ'ing : Casejunks die er aan doen? | GreenLizard | Area 1337 | 38 | 21-05-2003 21:04 |