Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 25-08-2003, 13:59   #1 (permalink)

Standaard hello

nou, ik ben hier nieuw, en ben hier omdat ik best wel geintresseerd ben in computers...

ik zal me even voorstellen: ik ben Noud Maes, en ben 14 jaar oud
als het goed is begin ik dit jaar aan m'n eerste pc....

m'n broer heeft een paar dagen terug zijn computer gebouwd, en ik werd er helemaal gek van....
hij heeft dus een behoorlijke pc, terwijl ik hier onder op een orginele *peeps* pentium 2 zit die helemaal gaar is....
nou, dat was mijn verhaal, ik ben dus nieuw, en weet nog niet echt veel van computers af :P
hc-warrior is offline  
Oud 25-08-2003, 14:12   #2 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Welkom op Casejunkies!
Ik zou zeggen, trek je oude kloffie aan, pak de veiligheidsbril uit de kast, haal de heavy duty werktuigen uit de schuur en ga aan de gang met je nieuwe pc Dit als je ook wilt casemodden natuurlijk zo niet, dan komt dat nog wel, na een paar daagjes op CJ rond te lopen

Het is aardig bedoeld, dat snap ik natuurlijk maar dit topicje gaat meteen op slot. Als iedere nieuwe member een topic zou openen om zichzelf te introduceren zou het overlopen van hallo's en hoooi's. niet te vergeten de houdoe's

Niet schrikken, je mag zoveel topics openen als je wilt, mits ze wel ergens op slaan natuurlijk en ze een doel hebben

Nogmaals veel plezier en succes met je PC

Thadeez
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.