| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| dit topic heb niet geopend om GOT helemaal vol te schelden.. alleen ondervindt ik een probleem. ik probeer zojuist mij daar te registreren. aangezien ik alleen maar hotmail heb vul ik dat gewoon in.. krijg ik zo'n error.. ik denk.. naja dan maak ik via mijn website een .tk webmail aan.. wordt ook niet geacepteerd... wat is dat nou voor waardeloos iets als je graag wilt mee discuseren over LCD displays in hun topic.... Ik hoop dan ook dat er mensen zijn die dit kunnen aankaten bij GOT.. want dit werkt gewoon niet zo...
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| plaats dan je gewone mail ???
__________________ SV net (mijn site) |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Maar ik begrijp iets ook niet! Waarom hebben jullie allemaal Hotmail adresjes terwijl jullie ook mailadressen bij je ISP kan aanmaken! Dat is toch ckrs 1000000x beter dan dat Hotmail? En trouwens, als je een onbekende Freemail dinges weet te vinden... misschien dat die niet op de blacklist bij GoT staat.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Dat kunnen wij echt niet voor je oplossen. Dit verschijnsel is bekend en kun je alleen oplossen door een echt email adres te nemen. En dat aankaarten kun je toch ook zelf doen, al geven we je weinig kans dat ze de policy bijstellen. IIG succes.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik denk dat het wel bekend is dat het niet mogelijk is met een free mail adress te regen bij Got, en aangezien we dat hier niet kunnen oplossen like PO said lijkt me het een beetje onnodig erover te discussieren hier.. ik ruik nu al waar dit dan heen gaat, en dat doen we niet hier op CJ ![]() Succes verder ermee, en sorry, maar slotje ![]()
__________________ Dus... |
| |