| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| nou dit is 1 van mijn 2 speakers::> ![]() Specs: Merk: Raveland Aantal: 2 RMS: 200 Watt Piek: 500 Watt Vertserker: Hill audio 2x 600 Watt. versterker kan voluit zonder enige schade aan de speakers te geven.. dus die 500W piek klopt ook niet helemaal.. maar die herrie heb ik ook nog maar 1 keer uitgeprobeerd.. want het gaat niet zo goed in mijn kamer van 3x5 meter...
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Ik heb nu een setje Labtec speakers, alleen ze gaan niet zo superhard, en er zit geen subwoofer oid bij, dus heb ik een 4.1 logitech setje besteld bij Maxpert! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| standaard harman/kardon speakers... dell he maar moet nog ff kabels halen om zaak via mengpaneel te rausendan gaat het door: 2 american audio v5000 plus 6 jbl sf25's 2 jbl sf15's en nog 2 jbl subwoofers ook uit de sound factor serie (d8 dat het sound factor is ff opzoeken )gewicht: kleine 250 kg ![]() en alweer een edit: ![]() dat zijn ze dus, vnlnr: sf15 sf25 subwoofer, monitoren (heb ik ook 2 van maar niet aangesloten in men slaapkamer... hehe die andere 10 zorgen voor genoeg geluid
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| 5.1 JBL surround op een Sony amp
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| gamen doe je natuurlijk met: ![]() Een Labtec xxxx
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Heemskerk
| 4.1 Altec Lansing speakertjes. mooi design zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer goed geluid, je verwacht niet dat die dingen zo hard kunnen .Heb al 2x burenklacht gehad. ![]() En gamen doen we natuurlijk met de Planetronics.90 +func 1030 en intelli eye 3.0 @ 6000dpi ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Knal der allemaal eens plaatjes bij zeg :P ik weet allemaal niet wat jullie bedoellah...... nou jah dan val ik wel ff de deur binnen met mijn speakers die erg hard kunnen, 3 straten verderop hoor je ze nog voluit :P deze 2x sub is 35 cm oid ennuh deze ook is d8 ik 240 watt dik genoeg voor mij, al vaak genoeg klagen de buren over me SpKrS
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| pc's staan hier op een mengpaneeltje (simpel, 5 kanaals) die staat op een oude techniks versterker. daaraan hangen 4 aiwa speakers (horen bij van die hifi sets.) komt wel lekker geluid uit, hard genoeg, en flinke bass. gamen doe ik hier met de ene, of de andere sony koptelefoon ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| een simpel creative setje ![]() Maar leuk genoeg voor wat background music bij het surfen en solderen ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Normaal een 2.1 setje maar nu effe deze mooie headphones die we soon in de review hebben. http://www.zalman.co.kr/images/0311/ZM-RS6F/b1.gif En ja, het 5.1 surround systeem werkt super. ![]() Wat was de resize tag??? ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
(maakt nie uit)@Quickman... wel een beetje veel voor op de kamer he... waar laat je het spul.. of heb je een hele verdieping als kamer.. :P:Pen idd ik heb ook nog een draadloze hoofdtelefoon van een of ander onbekend merk.. maar werk uitstekend stereo :P:P (krijg binnenkort van de zaak een Sennheiser... omdat wij daarvan dealer zijn :P:P)
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Zeg kunnen we niet eens ergens een grote speaker contest houden :P wie zijn speakers het hardst kunnen ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "ratelt jouw nb ook bij het scrollen" - topic | Spike | Cooling & OC Junkies | 30 | 5-02-2005 13:02 |
| wat zijn jouw stroom kosten en wat doe je er aan? | whocarez | Area 1337 | 8 | 6-06-2004 20:56 |
| Het grote HOE VEEL GELUID MAAKT JOUW PC topic | Ice T | Area 1337 | 37 | 14-09-2003 04:11 |
| Wat zijn de specs van jouw systeem? | Quoctrung | Area 1337 | 35 | 9-09-2003 23:34 |
| Het GROTE wat is jouw CPU temperatuur met deze hitte topic | the widow maker | Hardware Junkies | 20 | 9-09-2003 03:36 |