| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| heb hier net een tof MC' (soort hiphop) liedje gekregen van mn pa, hier staat het in de top, dus ik denk daar ook wel basjes lekker hard en leun maar achterover (niet te ver he :P ) **listen to tha music!!**
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Ja vaker gehoord! Verder geen idee van wie, maar wacht ff, ff dit relaxete liedje horen ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
| volgens mij is de basis van het nummer afkomstig uit India en is het ook gebruikt in dat TV spotje waarin iemand een Peugeot nabouwt door een ouwe auto te modden met behulp van een olifant. Maar ik kan er natuurlijk ook gigantisch naast zitten (gebeurt me wel vaker ) |
|
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| Dit is me toch wel zo'n ieritand Klote nummer Ik heb door dit nummer 4 keer stekker er uit getrokken van radio op me werk vandaag want werd helemaal Gek Gewoon En dat is logische met zulke herrie Ik begrijp niet dat ze dit muziek kunnen noemen en dat ze death metal dan herrie noemen Dan klinkt death metal toch wel beter als dat.
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| nu pas gehoord? dat nummer staat al anderhalve maand in mn mp3 sectie :P hehe! tis inderdaad wel lekker nummertje, maar nu op uitgekeken. is ook een clip van op tmf al ruim 2 weken.
__________________ Dus... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Ja idd, ik kende em ook al langer >/ Maar verder wist ik niet hoe die heete enzo dus ja...
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
als je casejunk bent ben je niet ouderwets, ouderwetse mensen zijn mensen die hun koffie nog zelf malen ![]()
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Lekker nummer :P Maareh, het is niet de bedoeling dat Area1337 een MP3- en warez-board wordt he ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
daarbij AREA 1337 is voor alle kletspraat.
__________________ pcatom.be | |
| | |