| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Zoals de titel zegt: laat eens een plaatje zien van jouw huisdier(en) en vertel er evt. een verhaaltje bij. Bijna een jaar geleden heb ik mijn hond (nu 2jaar oud) gered uit een familie waarvan sommige leden haar behoorlijk moeten hebben mishandeld Nu na een jaar hebben we haar vertrouwen al aardig terug weten te winnen. Het is een behoorlijk actief maar zeer lief beest, mag ik u voorstellen: ![]() Yuri, ....idd vernoemt naar het spel "Yuri's Revenge"... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik heb n kat, maar die is als de dood voor mijn computer. :P Die heeft eens kennis gemaakt met dat ding toen ik nog n fanguard moest kopen op OD. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Ik heb een zwarte kater, helaas hebben mijn ouders mijn digicam meegenomen op vakantie dus kan ik geen foto maken...bang voor de computer is deze absoluut niet, hij wil nog wel eens regelmatig mijn PHP code verneuken door over mijn tobo te lopen!...tot vorig jaar had ik ook een hond maar die is helaas overleden ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Zoals PO al meld: Butch is mijn hondje, en die gaat altijd en overal mee naar toe. Das een echte PC liefhebber, hij ligt graag in de buurt van mijn PCs (of zou dat komen omdat ik achter de PC's zit?) Ik heb ook een 19jaar oude kat, maar die wil niks van PC's weten,verkeerde generatie ofzo..
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
Wij hebben een fel rooie engelse cokker spaniel die dominant is als de tering!!!! En we hebben een border collie en met deze hond doet mn pa mee met schapendrijven zowel veel wedstrijden als gewoon in het land boeren helpen. Begin September krijgen we een 3e. Ook een border collie. ///Ik heb heb helemaal gen pic's kunnen vinden van onze dog'ies/// | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Cody, een duitse dog op foto 1 bij men moeder op schoot, op foto 2 steekt ie zen kop uit het raam (heeft ie een kraag om omdat hij toen een wond had) en foto 3, zijn 1e kerstmis, invergelijking met een 2,3 meter hoge kerstboom btw hij is 2 jaar geloof ik Lady, onze andere hond, 14 jaar, foto 1 (ondersteboven) en foto 2, ligt ze in een mandje van 5 cm hoog hehe en foto 3 een kikvors van wanneer ze eenbot eet
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat: ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
| | #13 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
rare jongens die boeren...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote "Show Your Website" topic | FireWurX | Area 1337 | 149 | 3-05-2004 21:19 |
| Het "Show us your RC Hovercraft" topic. | Ice T | Area 1337 | 25 | 18-02-2004 01:48 |
| Het "Show us your RC Plane" topic. | Freakazoid | Area 1337 | 53 | 7-12-2003 09:50 |
| Het grote "Show us your velgen" topic | the widow maker | Area 1337 | 42 | 2-10-2003 11:22 |