| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
![]() Onze hond, bobby heet hij. Alleen dremels maken wat te veel herrie vindt ie :P | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| haha dat had je nu niet moeten doen ![]() Beest 1: Harry Hamster (onze Dirty Harry) al heel oud voor een hamster dus hij is wat sjaggie en bijt wat snel... (ow dat andere huisdier is mn vriendin JOKING !!! ! ) Beest 2: Poes Rommel, tjah haar moeder heete restje (niet ons idee), denkt beetje dat ze hond is ze brengt alles terug. Beest 3: Kat Azrael ja die van die smurfen. deze spoort niet helemaal recht en wil alleen duur eten, het liefst gourmet. Ow bonen vindt ie ook lekker. Beest 4: Kat Nero onze gekleurde medekat . verslaafd aan eten en slapen en toch niet dik. (net als mij ) komt altijd op de stoel naast me liggen als ik achter de pc zit. Nou dat wa smijn dierentuin ik heb net vernomen dat mijn vriendin nog zo een poezebeest wil hebben....
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Mijn konijn op me zusjes bed :P t heet huppie volgens me zusje maar konijn luistert het ook naar :P http://www.xs4all.nl/~resetter/karin/knijn.jpg Rezize plz ![]() [i]Thadeez[i]
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Hey Resseter als mod moet je echt het goede voorbeeld geven met plaatjes van 400x300.........
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Naja, hier mijn CJ-beestjes: Shabba, de altijd aanhangkelijke kater die niet een moment zonder me kan (om gek te worden soms) heeft ook de neiging om op de meest vreemde plekken te gaan liggen btw is vernoemd naar Shabba Ranks (Mr Loverman)en dan hebben we nog een mormel dat min of meer luisterd naar de naam Gizmo.. die is eigenlijk alleen maar thuis om te vreten en te slapen... en buiten jaagt ie op natte poesjes en katers die hij niet liev vindt... tis een schat van een beest, maar hij komt soms thuis.. dat wil je niet weten.. alsof ie in irak is geweest :P hij ligt nu op schoot terwijl ik dit tik, iets wat ook zeer zelden voorkomt want hij is erg mensenschuw... |
| | |
| | #25 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Citaat:
| ||
| | |
| | #27 (permalink) |
| @ Gizmo ik zu zweren dat die foto bij mn ouders thuis is genomen end at de kat pirelli heet.... En nero kan geen cds fikken jammer anders had ik een DVD fikker LOL
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote "Show Your Website" topic | FireWurX | Area 1337 | 149 | 3-05-2004 21:19 |
| Het "Show us your RC Hovercraft" topic. | Ice T | Area 1337 | 25 | 18-02-2004 01:48 |
| Het "Show us your RC Plane" topic. | Freakazoid | Area 1337 | 53 | 7-12-2003 09:50 |
| Het grote "Show us your velgen" topic | the widow maker | Area 1337 | 42 | 2-10-2003 11:22 |