| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| geef een omschrijving van hoe jouw toekomst werk[mod] plek eruit komt te zien. Mijne word zo'n bureau ala star trek dus grijs kleurig met van die witte platen in het midden met een lamp eronder. Rondlopend dus dat je in het midden zit en rondom je je bureau zit Zo'n auto stoel als bureau stoel. een ruimte die wit uitgevoerd is en met neon blauw en geel is afgewerkt :P |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| mijn kamer komt er uit te zien als dat laatste level in Max Payne, die heele grote kamer waar dat ene wijf in zit die wegvlucht... das erg bruut vinnik
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2003
| Ik zou graag een alu bureaublad willen hebben, met stakke lampen d'r boven en heeel veel grote bakken om alle zooi in te gooien. Owja en niet te vergeten een leren bureaustoel ala directeur... Echt zilver en zwart roelen!!!! En geel ook n beetje.... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Hierboven werdt dus net mijn huidige werkplek omschreven. ![]() Maargoed, wat ik graag zou willen, is alles intergrated. Dat er dan alleen zon HALL2000 achtige pilaar in de hoek staat die echt ALLES kan, in n kamer met witte muren met zilvere strips en en touchscreens erin verwerkt. Zon startrek achtige deur zou ook gein zijn."Hall, computer please" - "Yes master" En dan klapt er zo n heel bureau uit de muur.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
verder heb ik nu een L vormig buro dat voor een deel langs d emuur loopt en de rest springt gewoon men kamer in. maar ja dat moet ook wel want anders kan ik men dj stuff niet kwijt en ebbik geen overzicht op men truss...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2003
| Ik moest m'n buro zelf maken, heb nl een kamer van 2 bij 3 waar geen standaard buro inpast >D . Toen ik m'n pc erop zette kwam ik erachter dat m'n buro te klein was ( niet diep genoeg ). Er moet dus een nieuw blad in >D ( 220 bij 122 ongeveer in L-vorm)Moet nog wel ff een aanhangwagen regelen. Maak wel wat pics als tie af is. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| afmetingen mijne: L is de vorm dan is het | deel 3 meter en het _ deel 2,5 meter, breedte van de plaat is halve meter hoogte is 1,1 meter... omdati k er staand goed achter moet kunnen werken ![]() edit: slaapkamer afmetingen 9 bij 4 bij 3
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Mijn kamer is iets van 5x5 meter, maar er zit een soort hoek in, en daar is et iets van 4 meter diep... Ik kan er wel redelijk mee uit de voeten alleen ik zou graag nog eens een stevige stapelkast willeh hebben ofzo want nu ligt alles op eeen crappy houten kassie dat bijna ik elkaar zakt van de pc troep..
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ik zou het heel strak willen hebben, veel metaal gebruik, maar ook veel stofgebruik. Een relaxte lounge-hoek aan de ene kant, waarin je naar de biiiiiiig TV kan kijken Een groot bureau met grote monitor, en een 1337 gemodde PC ernaast ![]() Verder natuurlijk mooie verlichting, lekkere kleuren, en een muziek installatie, met overal in de kamer boxen (surrounded)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Tsjonge, de ideale werkplek - Hmmm moet een bar in zitten - een paar naakte vrouwen, als je eventjes pauze neemt van het modden dat ze je even laten ontspannen - een constant open telefoonlijn met de MOD-guru's (BB, Fixel, versteeg, PO, T-mug enz.) - Airco - moet naast de gamma zitten met een deur in de muur zodat je er zo in kan lopen vanuit de ideale mod-room om materiaal te halen
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
| Jeetje, als ik aan mijn ideale werkplek denk wordt ik gek, wil zoveel Of het allemaal haalbaar is weet ik niet.. Ik begin maar langszaam Inmiddels heb ik 2 pc's waarvan ik met 1 bezig ben om te modden. Alles in de stijl van mijn creaties (digital abstracts > www.artform.org) Voor de toekomst heb ik leuke id-en om gave mods uit te voeren met dingen die nog niet eerder zijn uitgevoerd wait and see.... |
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| De oog op de toekomst | black magic | Hardware Junkies | 35 | 28-04-2004 17:33 |