| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Die van mij moet rond worden, met een tafelblad van een meter of 4 doorsnee, net als in die reclame met die ridders en dat chocolade-toetje :P De bedoeling is natuurlijk dat de tafel elec/mechanisch bedient word. De tafel zal bestaan uit een aantal parten, stuk of veelvoud van 4 :P denk hierbij aan: -PC and stuff -Mod-gear -werkplek; bankschroef, gereedschap etc. -food; ships , broodjes-hoek of wat je lekker vind -dranken, mag alcoholisch zijn ( word dus een fridge in gemod...) -Drugs niet te vergeten, alles wat juh lekker vind... -sex artikelen (vul zelf in) kan een "boor-eiland" in gemod worden.... - etc. etc. Mijn PC heeft natuurlijk "mood-reconizion" en dus zal het juiste "partje" van de round-table naar mij toegedraaid worden wanneer ik aan "wat" behoefte heb :P Tja verzin hier maar eens wat op ! Met zo'n tafel verover je the world ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| De oog op de toekomst | black magic | Hardware Junkies | 35 | 28-04-2004 18:33 |