| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Hoi , Ik moet morgen een spreekbeurt doen voor Nederlands... Hij hoeft maar 5 minuten te zijn, ik doe het over Ferrari, maar wat moet ik allemaal vertellen? Ik weet niks! >D >D Ik heb al op scholieren.com e.d. gekenen, 1 spreekbeurt gevonden, was van een 6 VWO'er Kunnen jullie me helpen? Niet technisch maarja.... Als het niet mag haal je em weg :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 januari 2003 Locatie: Enschede
| 5 min vol-lullen doe je zo, lees gwoon iets van 3 vellen info door, helft onthou je wel, lul er wat omheen en e voila je hebt je 5 min vol.. en aangezien je niks hebt uitgewerkt kom je ook niet over alsof je dingen "opleest" etc.. zorg gwoon dat je niet al te nerveus overkomt.. gwoon lekker lullen en scoren maar.. kspreek uit ervaring ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| @ hermanator: Ik heb al vrij veel over Enzo en over de Enzo-auto ![]() @uzuri: Ja weet ik, maar wat moet je in het algemeen vertellen, al die modellen e.d. boeit die kindertjes niet... Ik laat wel veel geile plaatjes van een paar modellen (lees als: types) zien, werkt ook @keeee: Idd, ik lul wel wat, lekker lang plaatjes laten zien, dat soort dingen...
| | |
| | #8 (permalink) |
|
| maak een leuk verhaaltje over de ontstaansgeschiedenis, het race-verleden en de invloed daarvan op de huidige modellen ofzoiets. 5 minuten heb je echt zo vol, zeker met wat leuke plaatjes erbij Stukkie over geschiedenis en Enzo: http://members.home.nl/schumifan/index2.html (kijk bij 'Enzo Ferrari'). Dit verhaaltje uitprinten en voorlezen: klaar ![]() |
|
| | #9 (permalink) |
| Bedankt allemaal! Ik ga nu ff leren! :P Ik laat gewoon wat plaatjes zien vertel wat over: Enzo, F1 en over de modellen e.d. Komt wel goed! ![]()
| | |
| | #12 (permalink) |
| Volgende keer over casemodden ja! ![]() Kheb em gehad, iedereen vond em goed! Dat ... geeft ontzettend lage cijfers! rond de 7 zegt ze, ze moet het nog ff uitzoeken...
| | |
| | #14 (permalink) |
| Ja toch wel! ![]() Klonen, lol is dat alleen vindt het eigenlijk niet goed.. :|
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| computer spreekbeurt | GBCHEATER | Area 1337 | 30 | 12-01-2004 19:18 |