| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
Van oorsprong afkomstig uit scandinavie?
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Voetballen , Tja en voor de mensen die zatten te zeiken dat voetbal een domme sport is, dan zou ik eerst maar beter worden, want dan hoef je hem niet weg te trappen, of dr achter aan te rennen, want dan krijg je hem zo aangespeelt door je mede spelers, omdat in hun weet, jij toch wel "weer" zal scoren ![]() Verder doe ik haast niets, beetje computer, een af en toe heel sportief in me bed bezig zijn (das btw niet in me eentje :P)en ik zeg: af en toe, omdat ik geen vriendin meer heb, dus heb het voor het kiezen :P en dan moet wel de juiste voorbij lopen :P |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| ik doe aan x-treme sports, zoals basejumpen, benjispringen parachute springen, vrije val, ... maar ook bv diepzee duiken, mountenbiken, ik zit wel niet in een "clubje" ofsow, ik ga het alleen doen als ik ff zin heb
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 april 2003
| Citaat:
lekker same here..2 1/2 jaar gehockeyd op topklasse2 2 1/2 jaar gevoetbald op laagste devisie mogelijk <- lokale voetbalclub... met kater op het veld iedere training en wedstrijd ![]() 2 jaar getenissed 1 jaar geskate 1 1/2 jaar brommer races (legaal!) allemaal mee gestopt en nu doe ik maar barweinig.. alleen fitniss en dat doe ik ongeveer 1/2 jaar | |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| squid == inktvis if "squid" == on-dry-land then "squid' == dead else "squid" == error if "squid" == dead then "squid" return-value == "float" else "squid" return-value == "sink" (oftewel: inktvis op het land moet is over het algemeen dood, en dode inktvis blijft drijven) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke kleur bij welke kast? | xoxide | Casemod Junkies | 1 | 11-05-2005 17:53 |
| Welke SSF | Tannoy | Hardware Junkies | 1 | 9-05-2004 18:50 |
| welke fan is dit. | the-system | Hardware Junkies | 11 | 3-05-2004 02:06 |
| Welke internet provider heb jij en welke snelheden haal je? | Fleppuhstein | Area 1337 | 102 | 15-02-2004 17:13 |
| Welke game en welke clan? | Kagar | Area 1337 | 41 | 25-04-2003 22:06 |