| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ik ben ff bezig geweest met het maken van een paar Wallpapers voor je Nokia Phone. Als je geen interesse hebt dan hoef je ook niet te reageren.... Ik stuur de eerste 8 posters een (gratis) SMS met het gekozen wallpaper... Andere mensen hebben pech. En je kan ze ook zelf maken op internet geloof ik maar waar weet ik zow nie... Voor grotere pic klik HIER PM je tel# en keuze naar me toe dan stuur ik ze meteen... P.S. Squid en ik zijn er achter gekomen dat sturen naar belgie niet gaat. Na 3 uur heeft ie ze nog niet binnen. Waarscheinlijk komt ie dan ook niet. Ik wil niet discrimineren ofzow maare... Het moeten wel sirieuze CJ'ers zijn!!! Voor "Langs-lopers" doe ik dit nie echt voor.... ![]() ![]() Deze heb ik trouwens ook ff gemaakt voor als je de CJ Wallpapers niet mooi vind : |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Citaat:
Hij's vet ygkremer, mooi logo, tja gisteren avond was ik dronken, dus ik kon het niet zo goed zien ![]() | |
| | |
| | #12 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
| |||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| ik heb er ook een! met oxygen phone manager van de site gecaptured, en dan ge-uploaded naar mn gsm via mn datakabel. alleen jammer dat mn 3510 het alleen als operatorlogo ondersteund >(
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
check anders ns t forum op www.salesplaza.nl
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| logo | elektra | Area 1337 | 7 | 19-01-2007 19:45 |
| Cj logo | ruthger-mod | Area 1337 | 6 | 22-08-2006 22:54 |
| Logo Case | Trucker | Casemod Junkies | 2 | 20-10-2004 17:58 |
| Logo | mark_tpau | Casemod Junkies | 13 | 11-04-2004 21:44 |
| the big S logo | squid | Area 1337 | 9 | 3-03-2003 01:01 |