| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Meteen de eerste keer al raak, 15 min vertraging grr... leuk leven als spoorstudent zo. Maargoed eenmaal op school aangekomen zat daar ongeveer de helft van me vorige school. Eerst begon een leraar die me mentor bleek t zijn wat te lullen, bekende praatje bla bla bla, toen een rondleiding door de school, daarna een grote berg met papier in een paar mappen, en toen was de dag om 13:00 uur alweer voorbij, en toen ik de school uitliep zag ik de trein diek moest hebben wegrijden, das kut als je een halfuurstrein hebt. in de trein zaten nog wat meer spoorstudenten zoals ik, dus ff wat gelult en later op station heemstede bleek me fiets niet eens gejat te zijn dus naar huis, en toen was ik hier... precies een half uur reizen. en... hoe zag jullie eerste schooldag eruit, of werkdag... ?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| eerder beginnen --> eerder vakantie ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juni 2003 Locatie: Eeklo, Belgiƫ
| ik ga pas in september in verlof dus ik kan helaas niet voten. maar ik kijk er niet naar uit om nadien weer te gaan werken ![]()
__________________ Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| hehe tot het ongeciviliseerde deel van nederland is het nog niet doorgedrongen dat school begonnen is... nog 2 weken werken/maffen/pjuteren/modden/draaien...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Vandaag me eerste stage dag zit op et Systeembeheer bij Koldijk B.V. in zwollywoodbeetje de kamer leeg lopen ruimen was een grote hoop CD's, floppys, oude computers en handboeken :P daaronder zat nog een bureau verstopt :P heb toen een computertje geinstalled voor mezelf om achter te werken ![]() en toen was de werkdag alweer om.... op de terugweg naar huis is me achterband geknapt >D gelukkig vlak bij huis, dus zo maar ff aan et plakken slaan |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Ik hoop dat die gasten van het MBO lukt om in de 1e al een stage te krijgen van 1 maand ofzo, ik zie mezelf echt niet een nog een jaar in dat gebouw sjokken, krijg het al warm bij alleen de ged8e...
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe ziet de Casejunkie eruit? [Deel 2] | the widow maker | Area 1337 | 38 | 3-10-2003 18:45 |
| Hoe ziet de Casejunkie eruit? | Phant0m | Area 1337 | 137 | 13-06-2003 16:49 |
| Hoe ziet jouw testbank eruit | Eergassie | Area 1337 | 1 | 27-03-2003 19:31 |