| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Mja, ik ga nu voor het examenjaar... Ik was weer blij om naar school te gaan, veel maten van me gezien. En vooral veel nieuwe lekkere dames bij ons op school! Oftewel, weer wat te doen dit jaar ![]()
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Donderdag ff kijken of er nog wat mooie meiden bij zijn gekomen die ik ken..... En dan met een zware tas weer naar huis.... Naar school gaan is eigenlijk niet erg, maar de tas die je elke dag moet meenemen, dat is altijd zo irritant....
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
tis jammer dak der geen pics van heb, dan zie je hoe DOOD iedereen is, want je moet het je zo voorstellen, om 7 uur je bed uit, elke dag stokbrood eten ( ) en dan om 8 uur alles inpakken en snel ook want om 8:30 vertrekt de meute om om 5 uur in de middag 100KM verderop aan te komen, tent op zetten, eten, doodgaan..... slapen!!!! zow!!! als je problemen hebt dat je te kort slaapt, moet je dat doen, ik kwam om 7 uur in de avond aan in NL, Haarlem, en heb geslapen tot 4 uur in de middag de volgende dag. Dus... das euh ongeveer 21 uur slapen, als je denkt dat Texel erg is: naar parijs fietsen is een inferno!edit: das was ongeveer in september 2002, 4eklas HBM...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| ben 1 augustus al begonnen met werken.. en hoef pas 28 augustus mij op school te melden.. ga vanaf dan 4 dagen werken en 1 dag naar school.. dus DE combinatie tussen lekker verdiennen en toch ook nog wat leren in het elektronica vak.. toch zien dat ik de MTS ook voltooi naar mijn zware MAVO (vondt het nix aan)
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| vandaag boeken opgehaald, ff gekeken of alles er was, en weer in een hoek geflikkerd :P al was het wel tof om iedereen weer ff te zien ![]() k heb er wel zin in, 5havo, laatste jaartje, t moet wel te doen zijn denk ik. en dan volgend jaar: eindelijk een richting doen die me wél interreseert, en waar ik zin in heb (neej, ik weet nog niet wat :P) |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: #NijNtje
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe ziet de Casejunkie eruit? [Deel 2] | the widow maker | Area 1337 | 38 | 3-10-2003 19:45 |
| Hoe ziet de Casejunkie eruit? | Phant0m | Area 1337 | 137 | 13-06-2003 17:49 |
| Hoe ziet jouw testbank eruit | Eergassie | Area 1337 | 1 | 27-03-2003 20:31 |