| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| who cares, CJ is mutch better :P met hun strenge moderatersn kijk es naar mij, heb jij mij al horen klagen op op hardware jukies?? bericht aan got: jullie kunnen opblazen met die handel!! dank u ![]()
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| doen ze lekker dan.. Fok en Got zijn toch een beetje gekoppeld enzo? hehehe okok, maar had er nog wat topics lopen die ik in de gaten hield... maargoed... hulde aan CJ hahaha!
__________________ Dus... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
__________________ pcatom.be | ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| ik kan er natuurlijk een apart topic over beginnen maar hier effe offtopic? mag dat? ja? heel effies? ok. komt er misschien ook een afdeling waar je je ouwe troep kan aanbieden, net als de V&A op tweakers?
__________________ Dus... |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ik hoop wel dat jullie ons niet zien als reserve GoT, en alleen hier ouwk*tten als GoT op de vot ligt! Hier is anders zat op te beleven, denk dat we toch een van de actievere site zijn als ik kijk naar de contentflow en de drukte op het forum. Wel een voordeel dat er weer een paar mensen komen kijken als GoT er een poos uit ligt. Wedden dat het die gasten hier zo goed bevalt dat ze vaker komen!!! ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
hoe durf je :P Denk dat ontopic beter is dan offtopic bij 1337 Ik zou zeggen open ff een topicje in Casejunkies FeedbackEn idd, ook als got er niet uit ligt is CJ da bomb
__________________ 31173-1 | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| tweakers down | whocarez | Area 1337 | 3 | 5-07-2005 08:31 |
| tweakers.net Wat een but zooi | Area 1337 | 49 | 14-08-2003 01:19 | |