| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #121 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
kruip maar weer gauw tegen je sletje aan zielo ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| |
| | #122 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Widow vind zijn avatar wel geil
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #123 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| |
| | #124 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
''If you can't fix it (wat zeker niet mogelijk is), fuck it!!'' (iets wat jij al vaker hebt gedaan met der denk ik....)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| |
| | #125 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Widow heeft tenminste wat Hey Hummel wat hoor ik, ga jij met je rechterhand trouwen? Vieze rukker die je bent [/offtopic] door hummel uit te schelden op 500 posts ![]()
__________________ Wannabee moderator/crew |
| |
| | #126 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #127 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
als je dus in mijn MSN-nick zet: (L) Ingeborg dan wil dat nog niet zeggen dat je meteen een vriendin heb! Wel erg makkelijk zo! Stallone had het over mijn AVATAR ouwe, hoe kan jij dat weten als je me maar 1x IRL heb gezien! (en niet eens ff gelult) Dus gewoon je bek houwe want anders dan "leen" ik Freaks opel en beuk ik een gat in je huis! Dan kan ik meteen eens zien wie de brugger Hummel-X is! Of blijven zitten en nog @ de basisschool?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #128 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| shit zeg zielige wankers! allemaal over andere lullen en zelf trekken ze zich af op de avatar van widow! en maar lullen van ik dit en ik dat! maar niks daar stelletje zielige wankers!!!!!!
__________________ Alles komt goed! |
| |
| | #129 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Citaat:
krijg gauw de .................................................D eze was iets te erg :P | |
| |
| | #133 (permalink) | ||
| Citaat:
Enne, als je bij mijn huis wilt komen.... Moet je eerst langs: 35 bewakers, 13 honden, een muur gewapend beton, waarachter ook nog is 1000 kuub zand ligt, en dan nog langs de lange rij auto's die ik zoals gebruikelijk voor mijn villa heb staan, welke staat op een terrein van 400 hectare............. Maar ga gerust je gang ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| |
| | #134 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Dit topic is toch wel n groot succes... Stelletje verziekte frustos.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |