| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| OK ik doe het ff iets anders om op aanraden van ome Bart (BB), ik doe het zo: wie meewillen, die zijn om 2 uur (14:00) bij station Heemstede-Aerdenhout, dat station neem ik ivm de betere bereikbaarheid en de parkeergelegenheid rond het station. Je regelt zelf iemand met wie je mee kan rijden, BB, mir4dor, Thadeez, Freakazoid en misschien nog wel anderen hebben een kar waar mensen mee kunnen rijden, neem dus zelf even contact op met die mensen en regel vervoer van Heemstede naar de Baco, et is me ff teveel gedoe om voor iedereen het zelf te regelen... ----------------------------------------------------------------------------- Ik merkte intresse van diverse CJ-ers om naar de baco te gaan, maarruh nu wil ik dat best organiseren aangezien ik redelijk dicht hier bij de baco woon, maar mijn plan was als volgt: -Stel er zijn 15 CJ-ers die het willen, die gaan dan met de trein naar Haarlem Centraal, -Daar staat een busje oid waar we mee naar de baco rijden -Bij de baco shoppen we een uurtje ofzo (-Misschien daarna naar een restaurant (je zit bij de visafslag dus ik ken goede restaurantjes daar) om wat te eten en ff te wat te lullen) -En daarna weer naar Haarlem CS toe, waar jullie op de trein weer naar hius gaan. Is hier animo voor? Datum kan ik nog niet zeggen, als er 2 mensen zijn dan regel ik dat met hun wel verder :P. Het is iig zeker dat het op een zaterdag is. Echter, het kost niet niets, een busje kost geld... tenzij er hier iemand opeens bus-chaffeur blijkt te zijn :P en bereid is te rijden. Edit: BACO ARMY GOODS B.V. Kromhoutstraat.36-38 1976 BM IJmuiden, NH Tel:0255-511612 http://www.baco-army-goods.nl/ ![]() ![]() ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Goed idee, als ik kan/mag/geld heb, kom ik zeker kijken! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| ja ik zie het, je hebt het net toegevoegd Hmmmmmmm, da's wel leuk, misschiend at je in een oude legerradio of zender een computer kan bouwen Hey me pa heeft nog een enorme zender/radio uit een marineschip Hmmmmmm, ideetje
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ook gelijk een soort meeting, leuk! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
Als iedereen er een meeneemt blijft ie lekker exclusief ............. ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik kom daar regelmatig, en ze hebben een komplete electronica winkel met van alles op elctrogebied,heel voordelig. Ook vaan aanbiedingen van leuke dingen, omdat ze dan weer een partijtje hebben op gekocht. Ik wil wel met mijn auto bij het station staan, dan kunnen er igg 3 CaseJunkies meerijden naar Baco
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik ben van de party maar dat wist je al.....ik heb een auto, als meerdere gegadigden een auto hebben dan komen we er miss. ook: - verzamelpunt - inschepen - naar Baco - ...vul in... - ...vul in... - verzamelpunt EDIT: B_B z'n post doet me herineren aan het feit dat ik een 1337 pwr & reset button belief :P Maarre, wanneer speelt dit ? kan het vlgnde week ? :P |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
(moet ik wel eerst naar Utrecht met de tram, en dan met de trein naar Haarlem..... )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| wanneer, wanneer, ja noem eens een datum, als het aan mij ligt dan kan het komende zaterdag al maarruh, noemen jullie eens wat?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Baco V2.1 Pics! | the widow maker | Area 1337 | 48 | 31-12-2003 12:57 |
| [CJ-meeting] Baco V2.1! | the widow maker | Area 1337 | 117 | 30-12-2003 17:04 |
| Vreemd bezoek in CaseJunkies testlab | Bart_Banaan | Area 1337 | 38 | 21-11-2003 21:12 |
| Cj bezoek aan Baco V2, en zo ja, wanneer? | the widow maker | Area 1337 | 10 | 11-10-2003 22:09 |
| belgen bezoek | squid | Area 1337 | 3 | 5-02-2003 20:22 |