| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Ey allemaal, zijn er hier actieve gamers, daarmee bedoel ik dus die een game in clanverband spelen ? Ik heb een eigen funclan, #clanholyshit op quakenet. We spelen eigenlijk alles wat we leuk vinden maar onze hoofdgame is ut instagib, dus als jullie zin hebben om eens een potje mee te spelen (hoe slecht je ook bent :P) join ons channel dan maar eens ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| spelen jullie ook wel een SS First/Second encounter? (serious sam)?? ALs jullie dat gaan spelen, LAN ik zeker mee ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 mei 2003 Locatie: Klazienaveen
| Citaat:
![]()
__________________ Feel, don't think, trust your instincts... | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| [db] waar ik bijzit is CS clan en we doen ook wat Raven Shield, en voor de rest speel ik alles wat ik leuk vindt. Maar ik ben na UT1 gestopt wil hem er wel eens opzetten om mee te knallen. [db] Sebas >D
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 augustus 2003 Locatie: Drachten
| Ik heb dus ook Quake gespeelt en had zelf een clan opgericht ( =TA= ) The attackers en speelden alleen instaunlagged : www.q3ta.2ya.com misschien ben je ons wel tegengekomen of mij (bodi) Dus llijkt me wel leuk ![]()
__________________ GreetzQuoctrung |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Ik heb gespeeld: Delta Force 1 Delta Force 2 Delta Force: Landwarrior Delta Force: Task Force Dagger Delta Force: Black Hawk Down Niet perse in die volgorde....en op het moment speel ik alleen Delta Force: LandWarrior in verband met het kleine beetje vrije tijd dat ik heb! Quake heb ik hier ergens liggen met een grote laag stof erover.....ik ben dus niet echt een geschikte kandidaat! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| gamers toetensbord | stonestrong | Elektronica Junkies | 6 | 22-11-2004 22:19 |
| goed nieuws voor Low-End PC-gamers | Youri_HL | Area 1337 | 2 | 29-03-2004 12:01 |
| muismat voor gamers | Mr. Neo | Hardware Junkies | 26 | 5-02-2004 20:50 |
| nieuwe gamers site | afra | Area 1337 | 3 | 15-10-2003 00:35 |