| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Zow, ik dacht, laten we hier eens kijken wat iedereen zo van plan is om te gaan aanschaffen of in elkaar flansen om zijn casemod nét effe iets anders te laten zijn dan die van anderen Zet hier dus neer waar je voor aan het sparen bent of waar je mee bezig bent in elkaar te flansen. Ikzelf ben bezig met: - LCD scermpje van Mail.eve aan de praat krijgen. Moet nog even de LPT kabel solderen en dan testen. - Verder toch maar een mooi window in de de sidepanel van mijn immense big tower raggen. - Ook de 2 blowholes aan de voorkant afwerken (vijlen, en fanduct maken). - Likje verf geven (denk zilver), en plexi glowpads maken voor de muis en onder de kast.
__________________ Dus... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| ok, nog ff 2 weekjes w8e tot me salaris word gestort en dan ga ik kopen: om mee te beginnen ff me hardware: abit nf7-s rev2 amd 2500+ 2x512mb twinmos pc3200 40gb maxtor areo 7+ en ook een chieftec MX-01B-DU (is toch van de matrix serie?) dan ook meteen een brok plexi glas en een groot stuk alluminium oid. wat ik ga doen: ik ga proberen in allu in grote letters MetallicA te maken en die letters ook uit te zagen in me case en dan een ccfl erachter. en onder MetallicA komt ook nog een window met allu randen. vervolgens wil ik ook nog het rooster aan de voorkant van me case in de zelfde kleur spuiten als het allu. op de andere kant van me case komt ook nog in het groot de cover van het niewe metallica album gemaakt uit, je raad het nooi, ook allu of misschien het black sabbath logo, moet nog ff kijke wat ik ooier vind.Toekomstige plannen: een lcd scherm onbouwen en glowfeets maken en een resavoir maken voor me wc (als k dat dan al heb ).
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik ben bezig met een eigengemaakt WC blok voor op me CPU. -PartyBoy- is bezig met een HDD koeler en een CPU koeler (boort ie nl. bij mij), en ik probeer iemand te regelen die de letters TheWidowMaker als een kanaal kan frezen in een WC blok, contactjes bij de Hoogovens zijn leuk :P Ik zal zo ff wat pics schieten... ah daar zijn ze Hier begon ik mee, een ruw stuk koper van 8x5x2cm Dit zijn de eerste 2 verticale gaten, 10m groot Beschrijving: Alles onder de olie, vet, goor, warm en kleverig. bijna klaar: alleen nog de aansluitingen solderen Close-up van het 10mm gat, de horizontale zijboringen zijn 8mm.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Ben bezig met een dodge viper mod een schaalmodel dodge viper met een mini epia bordje enz enz.... en ik ga binnenkort WC door mijn UR pompen denk ik..... ben er nog niet zeker van aangezien mijn temps alleen met het extreme weer de 50 passeren.
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik ga maar eens met de VapoChill en de Robot aan de slag. Voor de robot zo'n ECS bordje van 190x244 met AMD CPU besteld, en in de Vapo komt een nieuw P4 MoBotje met socket 478 (Ik kan een splinternieuwe Asus van 170 voor 40 krijgen!) daar ga ik de chipset en videokaart van waterkoelen
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| ik ben bezig met een 1337 waterkoffer (mod) ![]() specs HW: asus a7v333 raid/firewire xp1800+ @ 2Ghz (of meer :P) 512mb twinmos gf4 ti 4200 @ 4400 2x 120gb seagate baracuda 7200.7 in raid. 360watt chieftec voeding (gemeshd) pioneer slot-in dvd-rom (stealth, je ziet alleen het gleufje) 3com nic specs Moddin' ware: 1x koffer met traanplaatmotief 2x blauwe ccfl 2x uv cclf 1x rol traanplaatsticker 1x mini glowpad met nickname 1x home made baybus véél led's specs WC ware: 1x home made cpu blokje 1x home made NB blokje 1x home made vga blokje 2x home made HD blokje 1x radiator uit oude subaru (koper) 1x 600 l/u pompje van dierenwinkel (super klein) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Bezig met de CJ testrig Nr 3 (1 en 2 staan bij BB). Die gaan we exclusief gebruiken voor reviewpurposes. Daar komt binnenkort een aquacomputer watersetje in. Case (chenbr is premod maar zal na verloop van tijd nog wat exclusieve home-modded hop-ups krijgen.Daarna gaan we aan de slag met een Lian PC402 kubusje, mijn eerste experiment met een via epia plankje.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ik ben aan m'n case bezig, kheb veel besteld bij IA's, er moet nog veel binnen komen ![]() Tot nu toe gebeurd: -Bodempaneel gemod, er moet nog plexi onder geplakt worden en dan is ie af ![]() -Toppaneel gemod (door BB), daar zit nu een window in, maar ik overweeg om het plexi te laten fresen door freakazoid, ik ben er nog niet helemaal uit. -Voeding gemeshed (door Lampje), zit zwarte mesh omheen ![]() -Andere kabels gemeshed, een paar andere kabels gemeshed, voor het gezicht. Wat moet er nog gebeuren?: -Drives gestealthed, wordt waarschijnlijk deze vakantie nog gedaan, ik moet alleen nog klitteband hebben. -LCD inbouwen, waarschijnlijk in rechterzijpaneel, linksbovenaan, zodat ik em vanuit m'n stoel kan zien ![]() -Glowfeet, Widowtje heeft plexi voor me gehaald, dat krijg ik als het goed is morgen binnen, en dan wordt waarschijnlijk ook nog deze vakantie gemonteerd :P -Window(s) in linkerzijpaneel, ik moet de ontwerpen nog wat bijschaven, als die af zijn, zijn de windows ook binnen een dag of 2 af ![]() -PSU mod, plexiglazen kapje eroverheen -Kabeltjes netjes opruimen, heb ik al een manier voor gevonden, dus komt wel goed -Misschien de binnenkant van de kast bekleden met een of ander soort folie, ik wil iets anders als traanplaat folie, ik heb al iets op het oog, maar kheb er nog geen folie variant van gevonden ![]() -Blowholes, in zijkant(en) (120mm en 92mm) -Drukknoppen/schakelaars voor ccfl's (en fans) ergens inbouwen, in de zijkant of achterkant (voor de verandering niet in de voorkant )-Zalman Baybussen modden naar zwart frontje (waarschijnlijk), ik moet eerst kijken wat mooier staat in mijn ogen ![]() -Als alles klaar is natuurlijk alle accesoires en dingen erin, en alles nog is goed afwerken. (nog genoeg te doen dus )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik denk dat ik maar eens een dangerden maze 4 ga kopen het topje van mijn maze 3 is namelijk stuk ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ik zit te denken aan een case rebuild voor mn battle angel, met waterkoeling en verdere mods maar ik heb de servercube ook nog staan hier, en die wil ik ook graag af hebben... zowiezo krijgen beide cases een anti-diefstal oog, voor lans.. die ga ik maken uit RVS 316.. dan hebben ze minimaal een betonschaar nodig om mijn cases te jatten ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| huidige case: Voeding Meshen. (het is al lang binnen) Fan bovenin maken. (ook fan ligt er al een tijdje) W88 op mn LCD en deze extern afmaken. Nieuwe ideeën Ja maar niet te veel verklappen, maar iets met een oude laptop. 2e idee die mag wel public effe het scherm uit een (niet scherm) defecte laptop slopen. En deze aan je pc sluiten met je specs/ratings/processen e.d.
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar de casemod spullen te kopen? | neoN1 | Elektronica Junkies | 8 | 12-05-2007 23:27 |
| Waar kan ik dit kopen. | black magic | Casemod Junkies | 5 | 8-06-2006 17:47 |
| Waar kopen jullie je casemod spullen? | PeaceMaker | Area 1337 | 2 | 26-07-2004 18:23 |
| Waar kopen? | NickBR | Cooling & OC Junkies | 2 | 21-02-2004 15:50 |
| Waar kan ik UV-Plexiglas kopen. | artic | Casemod Junkies | 17 | 14-02-2004 23:28 |