| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Citaat:
![]() RVS 316 is lekker hard, en zelfs met een ijzerzaag ben je zeker 10 minuten bezig om het oog door te zagen.. dus kansloos om te jatten op een lan ![]() | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| hoe ga je dat waar erin zetten? Wil ik ook in me pc kast!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Citaat:
dus de strip krijgt een gat om het hangslot aan te monteren, en 2 gaten met schroefdraad, zodat je de boutjes aan de binnenzijde van de case kan monteren. ik zit te denken aan deze maten: strip van 4x80x30mm met gat van 12mm, en M6 draad erin. | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ik ben bezig met een compleet nieuwe mod: - 2 desktops (zijn onderweg) - alle hardware, min mobo dies ook onderweg - monitor met boxjes erin - Watercooling (wat en hoe nog nie bekent) - ccfls (kleur nog nie bekent) - verf (kleur nog nie bekent) - psu - diverse soorten en maten leds - plexiglas - mesh - van alles voor diverse printplaatjes - paar 80 mm fans - 1 of 2 120 mm fans voor watercooling - draadloze tobo muis en een dremel om diverse dingen uit te zagen enzo
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik ben bezig met m'n beest doos, zoals waarschijnlijk al bekend. De progress laat ik nu even van et forum af, dan is er eind resultaat n stuk boeiender. Binnenkort eens met elma plex babbelen iig, nadat ik alle spullen binnen heb (Zodat ik zeker weet dat alle berekeningen en tekeningen kloppen).
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| vandaag weer ff verder ge-koffermod het is best lastig om zo'n ding goed strak te krijgen, heb nu eindelijk mijn HD's en CDrom en floppy vast zitten ![]() en ook een 2e blowhole in de deksel gemaakt, nu alleen nog een 60mm blowhole in de zijkant voor outtake en dan is ie ongeveer klaar misschien ooit nog eenw indow of zo, maar dat zal niet echt snel gebeuren.Chieftec wacht nogsteeds op waterblokjes, dan komt de WC er helemaal in, alles is verder klaar ik ga um misschien nog wel een keertje spuiten, er zitten nu namelijk echt VEEL krassen op door al die lan's zijn toch wel meer mensen met dit probleem??oohja, Mengpaneel / LCD houder moet ook nog gespoten worden, die is overigens wel bijna af ![]() ![]() |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| 1 goed ding is er wel aan dell... moet ik toegeven.. erzitten gaten aan de achter kant (anti diefstal oog dus..) waar je hangsloten aan kan doen... maar dat helpt niet watn hun kasten flikkeren elk moment open..
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Ik zit nu met een *zwaar* probleem, ik heb 500 euro en moet nog uitzoeken welke case ik ga kopen :P Of mischien een tft, weet het nog niet. Waarschijnlijk nieuwe case. Wat er iig besteld wordt voor me huidige case zijn 3 ccfl's en een zm80-c hp. Mischien dat ik van de rest van het geld een servertje bouw, we'l see... |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik verander zo nu en dan de links in m'n sig, dan weet je een beetje waarmee ik bezig ben. Het probleem nu is dat het frontje van de fan-cntroller "recht" loopt en het front van m'n case een beetje "gewelfd" is, duzzz: reepjes PVC plakken en de plamuur ter hand nemen En wep-sait volgt maar alles gaat hier traag, errug traag soms Ook ben ik spullen aan't verzamelen voor WC, moet ik wel een grotere kees hebben terwijl m'n huidige nog verre van "af" is.... |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
ik ben ook aardig bezig met plannen.. maar weinig tijd om het uit te voeren.. heb net 1 nieuwe kast voor mijn hoofd systeem die ik helemaal aan het modden ben voor dat ik de boel ga ombouwen. heb net gisteren mijn oude pentium laptop weer aan de praat gekregen. dus die ga ik in een soort robot stoppen... zie EL junkies.. pc mobiel maken.. daarnaast nog steeds bezig met mijn 19" project die langzaam aan weer iets vorderd.. en binnenkort gaat mijn MP3 MAXX project van start... een mooie P MMX board die redelijk klein is en toch zeer geschikt als MP3 computer.. ga hem een beetje maken zoals de fragbox.. <<(( heeft een tijdje terug op de voorpagina gestaan..)) dus een strakke doos met 2 plexi wanden erin.... wordt wel leuk.. tuurlijk aardig wat modden daarin.. dan nog een slimline P3 staan die binnenkort een kleine window krijgt extra koeling een beetje OCen en wat knalgele CCFLs erin.. leuk ding om in de auto te zetten als multimedia PC.. en navigatie systeem... veel te doen maar way to weinig tijd.:P:P:P:P:P of zou dat liggen aan dat ik te lang op dit forum rondzwerf elke dag:P:P ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| vanmiddag eerst maar eens shoppen om een paar nieuwe pc speakers.. mn JBL pro speakers doen niets meer.. de amp is dood... ![]() dit leek me wel een leuk setje: http://nl.hercules.com/showpage.php?p=35&b=1&f=1 ik weet, tis geen 5.1, maar ik heb mn stereo ook aan de pc hangen. |
| | |
| | #29 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar de casemod spullen te kopen? | neoN1 | Elektronica Junkies | 8 | 13-05-2007 00:27 |
| Waar kan ik dit kopen. | black magic | Casemod Junkies | 5 | 8-06-2006 18:47 |
| Waar kopen jullie je casemod spullen? | PeaceMaker | Area 1337 | 2 | 26-07-2004 19:23 |
| Waar kopen? | NickBR | Cooling & OC Junkies | 2 | 21-02-2004 16:50 |
| Waar kan ik UV-Plexiglas kopen. | artic | Casemod Junkies | 17 | 15-02-2004 00:28 |