| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| na zoeken kwam ik met heel veel web host aanbieders te zitten waar ik gewoon duizelig van word.... dus kwam het hier op neer... ik denk.. laat ik is vragen bij mijn mede modders om te vragen wat die de beste host vinden... dus bij deze wat is de beste host die WEL aan mijn eisen voldoet...????? # heb ongeveer 10 a 20 MB nodig voor de site(s)... # er moet iig 1 site onder gehost worden # ik wil weten wat de snelheid is.. waar ik mee te maken krijg.. # ik wil een PHPBB gaan draaien voor een klein forum.. hiermee moet ook rekening mee gehouden worden dat dit ook wel wat MBtjes in neemt... # minimaal 2 a 3 GIG bandbreedte per maand.. # POP mail zou fijn zijn.... # GEEN BANNERS / POP-UPS... # en een Domein naam van .nl is ok wel handig.... # en natuurlijk alom belangrijk... kosten mogen niet boven de 12 euro per maand uitkomen.. ja ik weet dat ik en beetje veel eisend ben.. heb dit al ongeveer gezien maar dan met 150 MB opslag... kan er alleen niet achterkomen welke snelheden ik mee te maken krijg.. en welke bandbreedte per maand er is .... dus weet je iets wat aan mijn eisen tegemoet komt.. zet het dan maar even neer met een link... (((( modje.. als ik dit beter ergens anders neer kan zetten mag je me zonder problemen moven)))) ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| van mijn provider krijg ik leuk allemaal van die pop ups.. geen zin in.. en het hoeft ook niet gratis te zijn.. want op de een of ander manier krijg je dan altijd wel iets van een spam zooi... en dat is wat ik haat... dus betaald is prima.. en eventueel kan ik wel iets over die 12 euro heen.. dat is het probleem niet.. maar ik kan er geen 30 euro per maand van maken...
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Ashosting.nl: http://www.ashosting.nl/pakkettenoverzicht.php#linux CaseJunkies draait hier ook op! Dus snelheid kan je bekijken door casejunkies.com te pingen en pakket 1 en 2 blijven onder de 12 euro per maand! |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| jah de domaiin naam in inbegrepen, kijk maar eens goed, staat wel vermeld. de snelheden zijn erg lekker zelfs voor de gratis accounts (kan je wel eens 1 van aanmaken, is een starter account zonder email en de dagelijkse backup :P ) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| www.ashosting.nl zit ik zelf ook bij, neem gewoon een cheap pakket van 65 eur per jaar, ben je helemaal klaar en voldoet prima!
__________________ 31173-1 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| svc host | hedel | Software Junkies | 7 | 14-01-2007 12:13 |
| Vantec S-ATA PCI HOST CARD | R@mon | News & Review Junkies | 3 | 1-10-2004 19:30 |
| Host gezocht... | QuincMan | Software Junkies | 11 | 6-04-2004 14:46 |
| ECHT een goede gratis host... | defecto | Area 1337 | 12 | 9-12-2003 00:58 |
| Gratis host.. | crizp | Area 1337 | 16 | 13-10-2003 09:42 |