| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| ||
| | |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 augustus 2003 Locatie: Haarlem
| Wat ik al eerder ergens las in deze thread zou een GPS module weggestopt in je case op zo'n moment wel bruut zijn. Wordt je wakker... 'case is on the move'... auto in springen en er achteraan. Tegen de tijd dat die nicht thuis is, sta jij achter 'm te toeteren ![]()
__________________ Een vergissing is menselijk maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig. |
| | |
| | #66 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
| |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Heemskerk
| Zeer kut voor je man die casejat, paar vrienden van mij gaan/zijn op TIMES-lan in landgraaf (vlakbij belgie ) dus zal ze effe inlichten of ze willen rond kijken.En wat vindt ik nou op mijn hdd.............een filmpje....Hey cs-dealing with cheaters.wmv hehe. Wel plezier er mee jongens heb hem effe geupload naar ftp. Have fun http://www.xs4all.nl/~pcommand/files...heaters%20.wmv Maar volgens mij is ie redelijk fake :P das niet echt een l33t machine en als die gast naar buiten wordt gedragen hoor je iemand heel zacht zeggen "wait for the camera". |
| | |
| | #68 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #69 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Ineens zoiets van: ''O shit, we have a cheater!!!'' En dan gelijk alle lampen aan, en hij wordt 'huilend' naar buiten gedragen :P Maar wel lollig opzich :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 20:25 |