| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| Heren/dames een vraag ben sinds kort in het bezit van een mag-lite en dan om te spreken het grootse model die van 50cm. ![]() Nou had ik gister avond toevallig een defecte koplamp dus geen probleem ik pak maglite uit kofferbak en reserve lampies en begin in het ligt van die lamp te sleutelen. na 3 minuten komt ome agent vragen wat ik met die lamp doe? Ik zeg dus zoals u ziet is mijn koplamp kapot en die wil ik vervangen voordat ik een boete te pakken heb als ik naar huis rijd. Niet alleen voor die boete maar ook vanwege de zeer dikke zeemist. Waarom ome agent antwoord wist je dat die lamp van je bekend staat als slagwapen???? Ik trok dus letterlijk zo'n bek.Hij zei dat hij eigenlijk niet in de wagen mag liggen en blah blah blah. Nadat ik zijn verhaal heb aangehoord vertelde ik dus waarom ik juist deze lamp had. 1 verstelbare licht bundel 2 kapot gaan doetie niet 3 levenslange garantie 4 ik wil ook wat zien als ik toevallig ergens strand in het donker. Geeftie me gelijk maar zegt wel dattie die lamp niet meer in me auto wil zien????? Heeft ome agent nu gelijk en is mijn zaklamp zwaar illegaal of is er verwarring ofzo. Heb namelijk niks te horen gekregen van verkoper of sticker gezien of what ever? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| klopt idd. die 6 cellen maglite is zo groot en zwaar dattie harder aankomt dan een gummiknuppel van de politie. daarom geldie als slagwapen. het slaat nergens op dat het niet mag, maar dat is de wet. 5 cellen is trouwens wel legaal |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Zou idd kunnen, volgens mij was die van BB ook afgepakt, toen had ie maar een nieuwe gekocht voor 50 euro ofzo :P
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Wij hebben ze ook in de winkel en verkopen ze alleen als er naar gevraagd wordt... Wij kunnen ze krijgen via duitse/belgische leveranciers en eerst konden ze, als we dat wouden, een boekje met gevechts-technieken bij leveren. Speciaal voor 6Cells MagLite |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Je mag ze gewoon hebben hoor, die smeris lult maar wat. De mijne werd weliswaar in beslag genomen maar dat was omdat ik hem gebruikte als slagwapen, tijdens een beetje uit de hand gelopen vechtpartij. Ik heb de volgende dag weer een nieuwe gekocht, want het zijn gewone handige zaklampen, en niks anders. maar ja die agenten denken dat ze je hun eigen wetje mogen voorschrijven. Denk jij nou heus dat er in de nederlandse wet een paragraaf is opgenomen waarin uitdrukkelijk staat : 'Zaklampen met 6 D-cell batterijen zijn te gebruiken als slagwapen, en daarom verboden' ?? Nee dus, dus die agent maakt ff ter plekke zijn eigen wetje, en als hij hem in beslag neemt, moet je het voor de rechter laten komen, dan krijg je die zaklamp gewoon weer terug!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
Jeetje nog even en het is een olympische sport KIJK UIT!!!!!!!!!!!!!! Ik heb zwarte band 6Cells MagLite fighting
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Die juut wou gewoon zelf een geile zaklamp!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 mei 2003 Locatie: Klazienaveen
| Citaat:
Maar het lijkt me inderdaad vaag dat er ergens een verbod bestaat op 6 cell lampen. Waarschijnlijk heeft die agent net Star Wars Episode II gezien, en wou hij ook zijn eigen lichtzwaard, en aangezien die niet bestaan, kwam dit het dichtste erbij in de buurt. Een kameraad van me heeft een vader in de politie, ik zal hem even gaan vragen, want ik vind dit wel heel erg interessant.
__________________ Feel, don't think, trust your instincts... | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik heb ook een 6d en het is super legaal oom agent moet maar is beter zijn boekjes lezen. Een 6d met batterijen is een zaklamp en mag je zonder problemen in je auto hebben, een 6d zonder batterijen is echter wel een slagwapen en dan mag het juist niet. Kort om het maakt niks uit, kijk als jij achter je auto aan het prutsen bent met je kleding onder het bloed een lijk naast je en je maglite, ja dan mag die wel wat zeggen :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| >/ kut wout mij een mooi verhaaltje ophangen. Maar dat ding blijft dus mooi in de auto liggen. Zoals bb hem als een gebruikt heeft heb ik wel eens gehad van tja nou zou ik er wel een willen hebbe. Achterbuurt van spange in r'dam meeste weten dan wel waar ik over spreek. (ik woon er niet, werk er soms) Maar vandaag ff getest op strand en ding heeft denk ik een dikke km bereik op kleinste bundel echt idiaal Maar ik hoor het antwoord wel van die buurjonge van je |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
of BB heeft het in amsterdam toegepast
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe sta jij tegenover (illegaal) downloaden? | Jamba | Area 1337 | 43 | 18-09-2007 16:45 |
| Cooldrive Lite | R@mon | News & Review Junkies | 4 | 23-02-2005 09:03 |
| Kazaa Lite ++ | defecto | Software Junkies | 17 | 3-04-2004 23:15 |
| Kazaa lite prob | Dj Tw@n | Software Junkies | 16 | 3-05-2003 13:11 |