| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| De bewakingscamera heeft vanacht opnames gemaakt van vreemd bezoek in het CaseJunkies test-lab. Onder bespiedend oog van de camera bleek buitenaards (??) bezoek te communiceren met de MoBorg. Na uitgebreidt sporen onderzoek vanmorgen door de SNASA, wordt nu de omgeving van het CaseJunkies testlab onder 24-uurs surveillance door de plaatselijke UFO-spotters-club gehouden. Op de tweede foto blijkt de interesse van dit vreemde bezoek, wil hij misschien geMOD worden? Heeft hij contact met de MoBorg? We houden jullie op de hoogte van verdere ontwikkelingen..... ![]() ![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| LOL misschien moet je hem komende nacht maar aanspreken, en vragen of ie ook gemod wil worden :P snelcursus buitenaards: Code: wil jij ook gemod worden = blieb blieb bloeb mag ik jou modden = blieb bloeb blieb |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Vette shit man. Ga me niet vertellen dat je er een PC in gaat bouwen ? :P
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Jaap hoe vaak moet ik je nog vertellen >/ Blijf van je kids hun speelgoed af !! :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| De SNASA heeft net een versleuteld bericht van de bezoeker aan de MoBorg kunnen ontcijferen, daar in vraagt de bezoeker aan de MoBorg of ook hijzelf van moderne aardse High-Tech computer-techniek kan worden voorzien. De MoBorg antwoordde dat hij dan het juiste adres had gevonden, en dat de eigenaar van de MoBorg met plezier het bezoek van computer-techniek wil voorzien.... Dus waarschijnlijk krijg ik nou het verzoek van de SNASA om in contact te treden met de bezoeker, en enige modificaties toe te passen. Meer volgt..........
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| he jammer, mijn MoBorg jat-bot is gespot...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| NEEEEEEE... ze komen me halen... NEEEEEE... wie heeft 364876g83bloepbliep verraden aan de marsmannen? NEEEEEE doe het NIET>>.. /banngemodus ga je hem modden b_b? heb je toch wel niet veel ruimte in.. maar jou kennende zal het wel lukken ![]()
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vreemd voorval | nixjuh | CaseJunkies Support en Feedback | 9 | 7-02-2006 21:23 |
| Cj bezoek aan Baco V2, en zo ja, wanneer? | the widow maker | Area 1337 | 10 | 11-10-2003 22:09 |
| 30 Augustus: CJ bezoek aan Baco? | the widow maker | Area 1337 | 89 | 1-09-2003 15:17 |
| belgen bezoek | squid | Area 1337 | 3 | 5-02-2003 20:22 |