| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Het was vanmorgen op het RLT5 journaal: Mobbing is/wordt een hype! wat is het doel van een Mob? - ergens onverwacht en massaal verschijnen - gezamenlijk iets opvallends en origineels doen - snel verdwijnen, en niet-mobbers verbaasd achterlaten Volgens mij is dit HEEEEL leuk, dus kijk snel op de instructie-site van AmsterdamMobs, en ga er vanavond nog heen! Als mijn auto het had gedaan, zou ik er zeker heen gaan! Je kan meer informatie en de instructies vinden op deze page: [/url]http://www.geocities.com/amsterdammobs/
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Wanneer gaan de dat met naakte meiden doen wil het wel zien :P
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| wat moet je daar dan doen? piccies schieten ofzo?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Geen idee, n beetje als papparatzie (Jaja, zal wel verkeerd geschreven zijn) door amsterdam trekken en mensen verblinden met flitsen ofzo.. Ben benieuwd wat ze gaan doen.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Je zou toch niks te doen hebben... :P whehe wel lache dit. misschien es effe kijken wat ik vanavond ga doen. Als ik het doe volgen er uiteraard pics (als de regels dat toelaten.)
__________________ Dus... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| B_B: LOL, wat volslage nutteloos en dol comisch. ![]() Das pas kudde humor. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Hahah, met de hele CJ kudde een enkele (Die CJ case?) PC op et marktplein neerzetten, en allemaal op de knieen de computer aanbidden. ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Xionized - Augustus | Stievius | Casemod Project Logs | 76 | 8-10-2007 21:04 |
| Winkeltje gezocht in Amsterdam | Instapper | Shop Junkies | 9 | 6-01-2006 23:52 |
| Wie Gaat Er Vanavond Naar The Matrix ReLoaded !!! | The_Resetter | Area 1337 | 19 | 15-05-2003 20:14 |