| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Ik hier al enige tijd 3 pc's op @home aangesloten zonder deze via mijn A account te delen.. gewoon rechtstreeks in de switch (nee ik heb ook geen extra netwerk namen) Maar dit is nog leuker ![]() <a href="http://www.carfreaks.nl/picupload/athome.jpg"> </a>USERBREEK: Dan weer zo ![]() |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ehh? leg het ook even uit voor de gasten die minder in LAN's zitten zoals ik
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #5 (permalink) |
|
| dit heeft niets met lan's te maken dit is mn thuis connectie.. daarom heb ik ook dos scherm erbij ik heb alles zwart gemaakt wat te achterhalen is op mij ![]() en dit is absoluut geen fotosoep!!! voor de mensen die nu denken.. leuk een screenie.. maar.. wat is er? de upload!! 80kb.s! die hoort maar 16kb te kunnen ![]() @ firewurx.. neej.. geen tutorial... ik wacht eerst af of @home morgen belt ![]() |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
:P :P ik kan et wel gebruiken eigenlijk, mijn netwerk bestaande uit 6PC's die allemaal het internet op kunnen, wiil nog wel eens de internet verbinding erg traag maken.... | |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik volg et effe niet. Wat heeft die barebone ermee te maken? Geintje van de forum mods? :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
hoe moet dat dan??? en komt @home daar8er?
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| daar doen ze +/- 10 minuten over. ze zien opeens dat bij iedereen de up/download speed daalt en bij jou extreem hoog is...en aangezien het ook niet daalt...tja dan ben je snel van je inet verbinding af... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| usb modem probleemtje | inanc_gangster | Hardware Junkies | 4 | 6-06-2005 10:18 |
| Nieuwe casema modem.... | Hellion | Hardware Junkies | 3 | 12-02-2005 11:26 |
| ADSL Modem probleem | zeeba | Hardware Junkies | 2 | 9-01-2005 00:32 |
| Moederbord wil geen pci modem | Pietjuh | Hardware Junkies | 16 | 14-07-2004 14:11 |
| bellen via modem | GBCHEATER | Hardware Junkies | 16 | 13-12-2003 00:01 |