| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
|
| ![]() Volg: http://www.carfreaks.nl/picupload/shell.jpg voor een grotere En voor de mensen die dit menu ook kennen en er al achter waren dat het Shell menu gelocked is... die lock kan je er heel simpel afhalen (zelf uitgevonden) Edit Thadeez. Bloep! Passwords om modems te cracken en illegaal snelheden op te hogen mag je voor jezelf houden. *** En voor PUREOPTIClAL *** Als jij bij @home werkt..dan zou je ook moeten weten of het mogelijk is om zonder extra netwerknamen en zonder je verbinding te delen via een andere pc op de @home verbinding te kunnen .. toch? Nou, vertel mij eens of dat kan... ![]() |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| MODBREAK: Ok, dit gaat me iets teveel de illegale kant op. Erover praten mag, maar uitleggen hoe het moet vind ik te ver gaan. Dat soort dingen doe je maar op MSN, buiten Casejunkies om. Mvrgr Thadeez
__________________ Dus... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| usb modem probleemtje | inanc_gangster | Hardware Junkies | 4 | 6-06-2005 10:18 |
| Nieuwe casema modem.... | Hellion | Hardware Junkies | 3 | 12-02-2005 11:26 |
| ADSL Modem probleem | zeeba | Hardware Junkies | 2 | 9-01-2005 00:32 |
| Moederbord wil geen pci modem | Pietjuh | Hardware Junkies | 16 | 14-07-2004 14:11 |
| bellen via modem | GBCHEATER | Hardware Junkies | 16 | 13-12-2003 00:01 |