| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| okee het plaatje is van wat anders.. maar vondt deze titel er veel beter bij passen.. laat ook eens zien weten wat jou is gebeurt.. ![]() ![]() ![]() Edit Thadeez: Post hier dus je eigen pics, geen pics van google gepikt, want dat gaat dit naar het grote lol topic! Thadeez
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| IS een beetje het grote lol topic gehalte niet ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #11 (permalink) |
| mijn bedoeling was om mensen fotos te laten zien van uitgefikte pcs en processors die duidelijk zijn overleden.. of natuurlijk andere hardware.... kan er dus ook nix aan doen dat het door een paar posts al wordt gemaakt tot lol topic... DUS GRAAAG ONTOPIC.. ik wil niet graag een slotje hierop..
| | |
| | #13 (permalink) |
| THNX...iemand ook al wel eens een gefikte CD gezien?? of een HD die door een laag stof op de schijf gaat fikken?? ga prberen is wat fotos te maken :P:P je moet toch iets met die afgeschreven onderdelen..:P
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| ja ik weet wel wat, cdroms in de magnetron en voor 1 sec aan, dan zie je een hoop bliksem ik weet alleen niet hoe ik dat moet piccen, maar als ik van die gratis inet cd'tjes weer hebt ga ik es klooien ermee
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Post hier je pics van je huisdieren. | black magic | Area 1337 | 89 | 14-07-2006 10:08 |
| Post hier je OC results! | Mr. Oizo | Cooling & OC Junkies | 1 | 11-06-2006 13:06 |
| Post je hier je voltages. | amd | Cooling & OC Junkies | 10 | 22-08-2003 23:01 |