| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Citaat:
| |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| heb geen vriendin en zelf 3 pc's die ook lekker 24/7 doordraaien.. maar niet al die tijd op inet hangen.. ook veel processing doen of gewoon lekker staan te wa8en op een opdracht.. 1 daarvan draait zolang ik in mijn kamer ben mp3tjes.. 1 hoofdcomputer en een 2nd voor kazaa loaden... dit betekend niet dat ik dus dag en nacht erachter zit.. maar als het even kan zit ik er.. val ergens tussen de 60 en de 80 uur.... dan heb ik niet de werkuren op mijn werk meegeteld... want dat zijn er ook nog wel aardig wat... ((krijg je als je software moet instaleren .. of computers van problemen moet verlossen.. of een complete lichtshow moet programeren in een design progje.. zodat je dit soort dingen krijgt http://www.martin.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=4517.. is een van mijn grote bezigheden op mijn werk... :P ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2003 Locatie: Zutphen
| hhhhhhhhhmmmmmm...............LOL Echte addicted junks hiero :P ik zit ongeveer 90 - 120 uur per week achter me pc (precies weet ik niet) het word altijd wel laat (tenzijn pa en ma gaan zeuren)en mijn bakie draaid 24/7 :P lol vind ie geloof ik wel fijn (hoop ik voor em, Zal ie dorst hebben ? lol) Grtz crep8 (lekker tijdje om te posten he ![]()
__________________ HyPeR-X aka Crep8 |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| ik zit zo'n 60 uur per week achter m'n pc, komt vooral doordat ik wel een paar uur per dag met m'n koffermod bezig ben. mijn dagje begint meestal om 10.00 (vandaag ff foutje, ik kom net 5min. geleden m'n bed uit :P) 10.00 pc aan, mail checken, ff snel door cj fietsen. 10.30 eten 11.00 gamen, surfen, cj-en 13.00 eten 13.10 of gaan pc-en, of modden (laatste tijd vooral modden) 17.00 pc-en, als ik aan het modden was. 18.30 eten 19.00 pc 23.00 twijfelen om pc uit te zetten, en dan nog maar een filmpje gaan kijken :P 01.00 nog een filmpje kijken, of naar bed gaan. 03.00 uiterlijk naar bed |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
} ... Die pic's trouwens....Komt me bekend voor!!! Waar was dat? | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat een kut week!! :( | tongue_of_colicab | Area 1337 | 21 | 1-04-2005 19:28 |
| Een T-bred?? Welke week? | Neonracer | Cooling & OC Junkies | 25 | 6-06-2003 18:21 |