| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 augustus 2003 Locatie: Breda
| hehe ik zit bij de 12% die er tussen de 51 en de 60 uur achter zitten, tijdje terug 15 afleveringen achter elkaar gekeken van één en dezelfde anime serie :P niet op of omgekeken, niks... ach ja komt allemaal omdat het vakantie is, anders haal ik misschien de 14 nog niet eens...... je moet het er van nemen zolang het kan ![]()
__________________ Warren: I don't want to sing this song with Dottie! I don't want to sing this song with Blah! I want to sing it all by myself! Me me me me ME! Gil: Warren, that's not the message we're trying to convey with the Sharing Song. |
| | |
| | #17 (permalink) |
|
| ik zit in de richting van de 80 uur per week denk ik.... vooral nu het vakantie is.. en over 2 weken met mn nieuwe opleiding die ook nog eens ict gericht is.. zal dit zo blijven.. maar voorheen was het minder.. denk 60 (door de weekends voornamelijk) want dan had ik gewoon school. |
|
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Werk in de ICT, zit dus al standaard 40 uur per week achter de pc, minimaal. Daarbij thuis ook erg veel... CJ, games en movies maar ik schat het op niet meer dan 60 uur per week hoor. zal ook wel zo blijven, want ik zit toch liever aan mn vriendin dan aan een toetsenbord ![]() Life is all about priorities.
__________________ Dus... |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #21 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Citaat:
Zoals je zelf ziet komt deze post heel laat, dat komt omdat het te heet is om achter de pc te zitten, dus deze week heb ik misschien 5 uur achter de pc gezeten, tot nu toe...Waarschijnlijk nog wel minder. | ||
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Hey, ho effe zeg. :P Kan ik et helpen dat mijn computer hok thevens et werk hok voor mijn job is. ![]() Dan zit je veel en vaak achter je eigen computer.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| mijn dag ziet er zo uit: 07:55: PC aan, WC aan 08:15: eten maken 08:20 weer achter de pc dan ongeveer tot 18:00 gamen, mailen, chatten, CJ-en, en nog wel wat meer 18:00: eten 18:10: snel terug naar me pc 23:00: even naar me ouders laten weten dat ik nog leef, snel weer naar de pc terug 23:30 afsluiten & slapen
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ziet er pijnlijk bekend uit, alleen ik begin om 9uur, en stop rond 2u snachts
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat een kut week!! :( | tongue_of_colicab | Area 1337 | 21 | 1-04-2005 19:28 |
| Een T-bred?? Welke week? | Neonracer | Cooling & OC Junkies | 25 | 6-06-2003 18:21 |