| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Ik moet zeggen dat ik de uitspraak dat de sfeer op CJ grimmig is nogal overtrokken vindt. De sfeer op het forum is over het algemeen prima, alleen loopt het soms even spaak. Als het mis loopt ligt dat naar mijn mening hoofdzakelijk aan het feit dat een aantal users werkelijk overal kritiek op heeft (en dan bedoel ik dus geen opbouwende kritiek). Een aantal mensen vindt echt alles lelijk, te duur, te oud of te nieuw, te vaak of te weinig gedaan, te duur of te goedkoop, te snel of te langzaam, te blauw of te rood en ga zo maar door. Diezelfde mensen kunnen natuurlijk alles ook beter maar laten vervolgens nooit iets leuks zien... Goedbedoelde en welgemeende boodschap aan iedereen: laat al die negativiteit eens achterwege en hou het een beetje leuk op dit forum. Je hoeft het uiteraard niet met alles eens te zijn, maar denk er eens bij na hoe je eventuele kritiek brengt. Denk er ook zeker eens bij na dat je zelf zeer waarschijnlijk ook niet de ultieme uber-modder bent en dat een beetje bescheidenheid wel op zijn plaats is. Last but not least: smaken verschillen! In het kort: heb respect voor elkaars mening en prestaties en blaas niet te hoog van je eigen toren. Ik kan een ieder verzekeren dat als een aantal mensen de sfeer hier op CJ regelmatig bederft, er snelle en strenge maar zeker ook rechtvaardige maatregelen getroffen zullen worden om de kwaliteit van het forum te waarborgen. Zie ook: Normen, waarden, fatsoen en andere omgangsvormen Sfeer op forum! |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
![]()
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Helaas lopen er een paar mensen rond die zich geroepen voelen anderen koste wat het kost hun eigen mening op te dringen. Ook menen zij dat zij het recht hebben bepaalde zaken te veroordelen. Hiervean hebben we afgelopen dagen een schitterend staaltje mogen zien. Ondanks mijn verzoek te kappen met deze onzin gaat men toch vrolijk verder en dat is niet bevordelijk voor de sfeer. Als deze mensen nu ook eens het lef hadden hun excuse op de juiste plaats aan te bieden voorkomt dit het verder zakken in achting voor deze mensen. Je fout toegeven is al een begin, maar je spijt betuigen is weer een ander. Nu zulle er a.d.h.v. de recentelijke gebeurtenissen geen Bannetjes uitgedeeld worden, maar wel enkele serieuze waarschuwingen. Mochten deze mensen hun gedrag op termijn niet serieus bijstellen dan zullen ze na verloop van tijd toch een volgende waarschuwing scoren die dan wel fataal is. Heren (en een enkele dame) hou het svp gezellig, wi je echt persé de sfeer verpesten doe dat dan elders, daar zijn genoeg mogelijkheden voor.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| zal wel de warmte zijn waar sommige cpu's van doordraaien, zorg voor goede cooling en alles komt goed ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Dit word wordt wel heel weer gevaarlijk. Iedereen word nu gedwongen om alleen maar antwoorden te geven zoals ; "Oh wat mooi" en "Goh, hoe doe je dat man" en zodra je zegt :"Vind je dat niet te rood?" of "Ik vind dat niet erg slim van je want...." dan is er opeens allemaal commentaar dat je de modder met rust moet laten. En dat iedereen een eigen mening heeft. Volgens mij wisten degene die het "verkeerde" comentaar leverden niet eens dat dat overkwam als verkeerd. Ik wist eerst niet eens waar al dat gezeik nou over ging!!!! Ik las alleen maar meningen en suggesties in het forum van Wim. Maajah, dat zal wel weer aan mij liggen.... P.S. Ik heb ook een keer wat neergezet, ben ik ook een schuldige? MODBREAK: lulkoek, svp goed lezen en nadenken ........en nee je bent niet schuldig! |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik vind het allemaal maar wat overdreven hoor. Ten eerste, meningen moeten gerespecteerd worden, als deze naar waarheid geuit worden en niet op grond van de ander onderuit schoppen. Aangezien dit niet makkelijk te constateren is heeft het geen zin om erover te discussieren. Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar, dat moet je begrijpen, en daardoor zullen op elk forum altijd een soort van ups en downs optreden. dit hoort erbij, en heeft niks te maken met dat het opeens niet goed meer gaat of dat het gevoel weg is. Zolang je plezier hebt in wat je doet en wij hier samen doen, is er niks aan de hand. en ik heb het gevoel dat we nog steeds even leuk met elkaar bezig zijn, so what's the problem? ![]() Discussies, botsingen en andere minder leuke ervaringen horen er gewoon bij, we leven nou eenmaal niet in een all happy happy joy joy wereld, en thank god! Mijn mening is dat deze site en dit forum bij elke post unieker wordt, en dat waarborg ik ook. Respect voor elkaar, de een vindt blauw een mooie kleur, de ander heeft liever een geel moederbord. ![]()
__________________ Dus... |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| idd smaken en meningen verschilllen, ik denk dat iedereeen eeen beetje last heeft van het weer.... maar idd like i said in dat topic die discussie had netzo goed ergens anders gevoerd kunnen worden...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Een reactie op de mensen die na PO hebben gepost: Hij bedoelt denk ik iets anders, tuurlijk iedereen mag best zeggen van: had je dat niet anders kunnen doen, nu.....Of Ik denk dat blauw beter zou passen, omdat......Maar echt dat negatiefe commentaar moeten we proberen voor ons te houden, zoals: het ziet er niet uit....Maar zoals Thadeez zegt, iedereen heeft zo zijn eigen menig, dus eigenlijk zou je dat ook wel kunnen zeggen, maar soms is het zo negatief, niet normaal....Maar ja ik hou nu wel op, ik geloof dat dit topic nergens heen zal gaan...Er zijn gewoon zo de ups en downs en dat moeten we respecteren......... |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Punt is dat als er een Mod of admin vraagt een beetje in te binden dat dit dan ook gewoon gebeurt, niet gewoon keihard doorgaan. Ieders mening wordt op prijs gesteld, maar dwing je mening niet aan anderen op en respecteer elkaars meningen, manier van modden, casemods, etcetc. Dus nog eenmaal het probleem: er wordt vriendelijk verzocht te kappen met zijken ........... doe dat dan ook of aanvaard de consequenties.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| ik vindt het hier wel gezzelig
__________________ SV net (mijn site) |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003
| Zoals al eerder gezegd is is de sfeer hier goed alleen in sommige topics loopt het fout. Kritiek is in mijn ogen een goed ding mits het constructief is, als je alleen maar loopt te zeiken zal diegene waar je kritiek op uit zich niet kunnen verbeteren (indien dit nodig is). Ook ben ik van mening dat er iets meer naar de admins geluisterd mag worden omdat zij dit forum draaiend houden. |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Dat staat wel boven water dat je meninvoor een ieder verschiilend is. Maar de laatste tijd lijken er steeds meer mensen post-geil te zijn. Ik kom steeds kortere reacties tegen, en minder uitleg. Neem eens de moeite om iets uit leggen, je casemod rafel je toch ook niet af. Dit is algemeen ik heb hier niet over een enkel persoon. Verder is de sfeer onderling denk ik wel goed niemand heeft echt een hekkel aan elkaar. Maar iedereen heeft het denk ik warm ofzo. Het is wel te merken dat soms, nu steeds vaker een aantal hatelijk, althans niet positieve posts verschijnen. Niemand hoeft daar wat aan te veranderen, maar het zou wel zo leuk zijn. Om zo de sfeer leuk te houden
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| de sfeer is hier altijd goed geweest, maar door toedoen van enkelen is de indruk van een grimmige sfeer ontstaan. dit staat gewoon los van de gebruikers die wel fatsoenlijk en respectabel met elkaar omgaan. het is jammer dat dit zich moet voordoen, maar gelukkig zijn dit excessen die niet vaak voorkomen en de crew / members zullen er op staan dat dit zo blijft. en er is nu eigenlijk wel genoeg over gediscussieerd. de verantwoordelijken zijn op hun vingers getikt, en hebben hun verontschuldiging aangeboden. dus zand erover en verder! ![]() |
| |
|
| « Weer een nieuwe pc site
|
Forum » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Serieus Windows probleem | Don Zalmrol | Software Junkies | 22 | 2-09-2006 21:31 |
| [Serieus]Hoe denken jullie over geweld in games? | QuincMan | Area 1337 | 32 | 31-05-2004 14:57 |
| [Serieus] Game-patch schendt consumentenrecht | Demoniac | Area 1337 | 21 | 12-12-2003 18:07 |
| [Serieus] Grimmige sfeer op CaseJunkies ? | Area 1337 | 21 | 4-08-2003 19:06 | |