| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Als we praten over de Topic van Wim van ben ik het hiermee volledig eens met BeuNdeHaaS! Ik kom zeker niet op voor het dom gebl@@t in die topic maar door eigenlijk alleen de "premod" materialen te laten zien kregen denk ik de meeste een verkeerd beeld! Hierdoor was enige kritiek ook helemaal niet erg alleen als er daarna een discussie wordt gevoerd over wat wel een niet premod is dan loopt het uit de hand (zoals we hebben gezien). CaseJunkies heeft vanaf het begin af aan de regel gehouden dat modden voor iedereen anders is. Voor de ene is dat een LCD solderen en voor de andere het plaatsen van een CCFL! Hiermee laten we iedereen in zijn waarde en heeft iedereen de kans zijn mening te geven alleen laten we het daarmee gezellig houden en niet de sfeer verpesten! Persoonlijk vind ik de sfeer nog altijd goed op enkele zwarte dagen na... |
| |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| [vriendelijkheids-mode] Als jut niet errug vind heb ik gewoon "perrrrrfect" gevote ! Dit is nog steeds de plaats waar je vaak antwoorden op je vragen vind en te maken hebt met een stel bijzondere/vriendelijke gasten... :P Afgezien van de negativiteit van een enkeling is het aardig toeven hier toch ? Aan de andere kant is het misschien een optie om "men" maar te laten lullen en lekker je eigen weg te gaan ... Motto: "Mod hoe je wilt, de Modders lullen toch wel..." [/vriendelijkheids-mode] |
| |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Heheh, je kunt nooit iedereen tevreden houden met de looks van je mod, idd. :P Afgezien van hier en daar wat kopstoten is et hier goed vertoeven imho
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #35 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
| | #36 (permalink) |
| Nounou, 1 in de stront gedraait topicje zal CJ niet doen ontsporen hoor. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #38 (permalink) |
| Je kunt een junk zijn "Drugs" niet zomaar afpakken zonder een vies pak op te lopen. :P
| |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| waarom zeggen jullie dat allemaal zo tactisch :P ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ach ik vind het forum best wel gezellig, en de sfeer is ook wel OK. We zijn geen kleine kinderen, en de CaseJunkies kunnen echt wel wat hebben denk ik zo.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| waarom Oc.nl elke keer als voorbeeld gebruiken? neem CCmod ofzo. is ook in de zoep gedraait en al lang dood. voor elk forum is er ook een zwarte punt, heel simpel iedereen krijgt dat. CJ moet dat miss nog krijgen(ik hoop nooit). jammer dat er op elk forum wel 1 iemand is die alles verknalt. |
| |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Goed, en voor iedereen die nog twijfeld: Even een mp3-tje downloaden, Bobby McFerrin met Don't worry be happy, ff luisteren en verder gaan ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Met alle respect voor de genoemde sites, vind ik het wel grappig dat Casejunkies nog steeds daarmee vergeleken wordt. Ikzelf ben van mening dat Casejunkies veel meer te vertellen heeft, en meer hart heeft voor het onderhouden en bijhouden van de site (maar dat is puur mijn mening die ik ook baseer op de persoonlijke verhoudingen die ik heb met de crew). Achja, hoelang moeten we hier nog over doorgaan... Zoals ik al eerder zei, het gebeurt wel eens dat het een beetje uit de hand loopt, maar zoals je hier dus ziet wordt er goed over nagepraat en is er eigenlijk al geen vuiltje meer an de lucht. je kan bij de pakken neer gaan zitten, of je zet je eroverheen en gaat verder. Dit laatste is een advies. Ik vind het gezeur om niks.
__________________ Dus... |
| |
|
| « Weer een nieuwe pc site
|
Forum » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Serieus Windows probleem | Don Zalmrol | Software Junkies | 22 | 2-09-2006 22:31 |
| [Serieus]Hoe denken jullie over geweld in games? | QuincMan | Area 1337 | 32 | 31-05-2004 15:57 |
| [Serieus] Game-patch schendt consumentenrecht | Demoniac | Area 1337 | 21 | 12-12-2003 19:07 |
| [Serieus] Grimmige sfeer op CaseJunkies ? | Area 1337 | 21 | 4-08-2003 20:06 | |