| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
Naja, T-Mug OUT, 1,5 weekje vakantie.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik wil het zelf even hebben over het topic van Wim, ik begrijp best dat je niet goed word van opmerkingen en kritiek, maar daar heb jij zelf het topic voor geopend, en dus niet om alleen maar OOOOO en AAAAA te horen alsof het een vuurwerk show is. Maar doordat je negative kritiek kreeg hoef je daarom toch niet het volledige topic trashen, vind ik erg overbodig hoor. Je moet tegen kritiek kunnen naar mijn mening, of het nu goede of slechte is... IIG ik vind de sfeer wel wat minder worden, het is iets minder gezellig, of dit nu komt door newbies elites moderators of andere gebruikers kan mij geen worst schelen, ik ga ook niet naar mensen wijzen maar ik ben wel van mening dat we de gezellige sfeer opnieuw moeten opbouwen, tevens ben ik het wel eens met de post van YGKremer.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #21 (permalink) | |
|
| Citaat:
Maar als jij het daar niet mee eens ben, dat is jouw goed recht, maar dan is het ook mijn goed recht dat ik HIER gestopt ben met mijn casemod te plaatsen. Aan 1 kant vind ik het jammer dat jij dat normaal vindt Maar gelukkig zijn we allemaal anders ![]() | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| En dit begint ook n beetje te stagneren denk ik. Oppassen mensen, straks begint et gedonder weer. Niemand is hier zwak, en mensen die je topic verkloten is ook niet leuk. Nuff said.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #24 (permalink) | ||
|
| Citaat:
Dat zijn zijn woorden dan zeg ik op mijn beurt ik stop ermee. Maar laten we hier maar op houden want anders loopt ook dit weer op Even goeie vrienden verder ![]() | ||
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003 Locatie: Schiedam
| Persoonlijk denk ik dat je het betreffende topic wat meer "sturing" had kunnen geven als je was gaan posten nadat je werkelijk iets had gemod Wim. Doordat je het topic een dergelijke open structuur gaf, door het plaatsen van puur je te gebruiken modmateriaal, zijn de junkies op vele verschillende manieren gaan reageren. Ik praat hiermee niks goed. Het was een niet al te prettige discussie uiteindelijk, die niet in dat topic hoorde. Bovenstaande, absoluut niet om te flamen trouwens! |
| |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Foutje ongedaan in volgende post Ik mis nu de smile met dat hamertje van laupro
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| |
| | #27 (permalink) |
| Om bij het voorbeeld van wim's topic te blijven. Daar was te weinig 'opbouwende kritiek' en teveel 'off topic'. De manier waarop iets getypt is kan heel anders overkomen dan hoe het bedoelt is. Stel er stond in wims topic over zijn server cube (het topic ervoor): "Dat blauw is absoluut niet mooi" Dan kan iedereen het met mij eens zijn dat als dat er 30* staat, dat gewoon vervelend kan zijn voor de maker. Als er echter staat: "Ik zou dat blauw niet doen, maar het is zeker een mooi uitgevoerde mod" Klinkt dat veel beter. (ik wil hier trouwens even melden dat dit een voorbeeld is en ik de cube een schitterende kast vind). De discussie over wat mod is en wat niet had in een losse thread moeten worden gehouden en niet naar aanleiding van wim's plannen. Hierdoor lijkt het alsof al die negatieve posts over laseren en laten spuiten betrekking hadden op wim. Ik weet bijna zeker dat geen enkele individuele poster dat bedoelde. Overall vind ik de sfeer hier goed te genieten. Laten we de dip niet aan het weer wijten en voortaan naar de moderators luisteren. PS. Wim, ik hoop zeker dat je hier wel blijft posten en ik hoop nog meer dat een paar mensen hun woorden corrigeren. Er ging iets fout bij het corrigeren van mijn eerste post, ik denk de quote knop ipv de edit knop. De andere posts van mij hier mogen dus moven.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| uhh, manlet, het gaat een beetje mis geloof ik... en over de sfeer van CJ: was altijd goed, maar ik heb een tijdje nie gepost en weing topics gelezen, en volgens mij ging het alleen op dat ene topic van wim mis, zover ik dat hier lees en uit op kan maken... ik probeer meestal aan te duiden wat ik juist het manze van een mod vindt, en wat juist niet. smaken verschillen inderdaad en iedereen zal wel eens een keer zeggen: 'wat super lelijk, zeg!' ik vind eigelijk ook dat mensen die alleen maar afkraken (dus alles en iedereen) en niet laten zien wat ze zelf hebben of kunnen, zeker mogen ophoepelen!
__________________ "When the beat drop..." |
| |
| | #29 (permalink) |
| Ging idd iets mis. Gelukkig (hopelijk) is dat niet sfeerbepalend ![]()
| |
|
| « Weer een nieuwe pc site
|
Forum » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Serieus Windows probleem | Don Zalmrol | Software Junkies | 22 | 2-09-2006 22:31 |
| [Serieus]Hoe denken jullie over geweld in games? | QuincMan | Area 1337 | 32 | 31-05-2004 15:57 |
| [Serieus] Game-patch schendt consumentenrecht | Demoniac | Area 1337 | 21 | 12-12-2003 19:07 |
| [Serieus] Grimmige sfeer op CaseJunkies ? | Area 1337 | 21 | 4-08-2003 20:06 | |